למה משמש סטלבנד ואילו סוגים תוכלו למצוא?


כשזה מגיע לחיווט בקיר שכבר הושלם, הדברים יכולים להיות מעט מורכבים. למרבה המזל, סטלבנד יכול להפוך את העניינים לנשלטים הרבה יותר, וניתנים לניהול. במאמר זה נסביר במדויק מה זה סטלבנד ומה כדאי לדעת לפני שאתם רוכשים את אותו. ישנם מגוון אנשי מקצוע שיפיקו תועלת משימוש בסטלבנד, אך נראה כי החשמלאים ואנשי מקצוע העוסקים בכבלים, הם אלו שמחפשים את המוצר הזה לעתים קרובות למדי.

לפני הכל - מה הוא סטלבנד?

באופן כללי, סטלבנד נועד לסייע במשיכת חוטים לאורך צינור חשמלי. סטלבנד משמש בעיקר בחלל קיר, צינור או תקרה שכבר הוקמו והעבודה עליהם כבר הגיעה לסיומה, כאשר המכשיר הזה מסייע  לוודא שתוכלו להעביר חוטים וכבלים, מבלי לקדוח חורים מיותרים בקיר.

הסטלבנד מגיע בחומרים ובגדלים שונים, בהתאם לסוג החוט שאתם צריכים להשחיל.  סטלבנד הוא מוצר מועיל שכל אחד יכול להשתמש בו, ללא קשר לרמת המיומנות. אפשר לחשוב על כלי ההשחלה הזה, ממש כמו מעין מחרוזת מנחה לחיווט חשמלי.

למה משמש סטלבנד?

סטלבנד - חוט משיכה, הוא כלי שחשמלאים יעידו כי הוא מסייע להם ביעילות. ייתכן שתתקלו גם בסטלבנד המשמש לעובדי כבלים ואנשי מקצוע העוסקים באינטרנט ובדאטה, המבקשים להריץ קווים חדשים בבית. ללא שימוש בסטלבנד, יתכנו מקרים בהם יש לקדוח יותר מחור אחד בקיר, רק כדי להעביר כבל או חוט.

למרות שקדיחת חורים בקירות היא אפשרות שבסופו של דבר תצליח, היא תיצור בלגן גדול יותר ותוצאה לא אסתטית. הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא להשתמש בכלים כמו סטלבנד כדי לגרום לדברים להיעשות באופן חלק ויעיל.

סטלבנד מסייע בהעברת חוטים דקים דרך רווחים צרים, ראנרים וצינורות אחרים, מבלי להפריע לפעולה הפנימית הרגישה של מערכות חשמל. רצועות אלה נועדו להתפתל בקלות לפינות ולהתכופף בזוויות חדות, תוך סיכון מינימלי עבור החוט שנמשך. כמו כן, יש להן סליל חיצוני או גוף המתפתל כלפי חוץ, ולכן גדיל דק יכול בקלות להחליק פנימה כדי ליצור אחיזה בחוט,  תוך כדי שהוא מתפתל למטה אל היעד הרצוי.

איפה ניתן לרכוש סטלבנד?

אם אתם עוסקים בעבודות חשמל למיניהן, אתם וודאי מכירים את חברת אוריאל שי, המייבאת ומשווקת ציוד לעבודות בחשמל כבר למעלה ממאה שנה. החברה המשפחתית, שהחלה את דרכה כחנות חשמל קטנה, עברה כברת דרך זה מכבר, וכיום ניתן להשיג אלפי פריטי ציוד שהיא משווקת, באתר אונליין נוח וידידותי למשתמש. בין היתר, תוכלו למצוא שם שלל מערכות השחלה, סטלבנדים וחוטי משיכה. את כל אלו ניתן בקלות להזמין באמצעות האתר, ולהשיג אותם במהירות עבור העבודה הבאה שלכם. באתר החברה קיים מלאי של סטלבנד מניילון מלופף, סטלבנד מפרלון, סרט משיכה ואביזרים. במילים אחרות, כל מה שאתם צריכים מהז'אנר הזה - תוכלו למצוא שם בקלות.

דגמי וסוגי הסטלבנד שתמצאו באתר אוריאל שי: 

  • סטלבנד מחומר פרלון איכותי עם ראש מתברג עובי 4

  • סרט משיכה 6 ממ מצופה פי-וי-סי

  • סטלבנד - סרט משיכה 4 

  • סטלבנד דגם שבלול מניילון מלופף לוליני בעל חוזק רב 

  • שטלבנד | סרט משיכה ליבה אחת מסולסל

  • אביזרים לסטלבנד

את כל המכשירים, הכלים והאביזרים הנלווים תוכלו להשיג כאן