למה משמש מד לחות וטמפרטורה ומדוע הוא חשוב כל כך?

חיישני טמפרטורה ולחות הם בין חיישני הסביבה הנפוצים ביותר. חיישני לחות מכונים לפעמים גם מדי לחות. מכשירים אלה משמשים כדי לספק את מצב הלחות בפועל באוויר בכל נקודה נתונה או בכל מקום נתון. התקנים כאלה משמשים בדרך כלל במצבים שבהם תנאי האוויר עשויים להיות קיצוניים או שבהם יש צורך לשלוט בתנאי האוויר מסיבות שונות.

המשך קריאה  
מהו דימר ואלו סוגי דימרים קיימים בשוק?

דימרים הם מכשירים המחוברים לגוף תאורה ומשמשים להורדת בהירות האור. על ידי שינוי צורת גל המתח המופעל על המנורה, ניתן להוריד את עוצמת תפוקת האור. למרות שמכשירי מתח משתנה משמשים למטרות שונות, המונח דימר שמור בדרך כלל לאלו שנועדו לשלוט על תפוקת האור של נורות ליבון, הלוגן, נורות פלורסנט קומפקטיות ומנורות לד.

המשך קריאה  
ציוד בקרה והתראה: אלמנטים הכרחיים בבטיחות

בסביבת עבודה מסוכנת, יש להצטייד באמצעי אזהרה ויזואליים ולעתים גם אקוסטיים. חברת WERMA מייצרת את אותות האזהרה האמינים ביותר

המשך קריאה  
רמזורי התראה

ההיסטוריה של הרמזורים לא התחילה בעידן המודרני. ההבנה שצריך אמצעי התראה לכבישים קיימת כבר שנים רבות, וכך כבר בסוף המאה ה-18 הומצאו הרמזורים הראשונים שהיו מעששיות בצבעי אדום וירוק.

המשך קריאה  
מגן ברקים - פתרון יעיל או מוצר מיותר?

הטכנולוגיות החדשניות והקדמה הטכנולוגית יצרו מכשירים חשמליים ואלקטרוניים רבים, חלקם במטרה להגן מסכנות שונות. אחד החששות מפני הסיכונים למכשירים אלה טמון במזג האוויר הישראלי.

המשך קריאה  

אמנם, סכנת שריפה מאיימת (ואיימה) על משרדים, מבנים, בתים ודירות לכל אורך השנים, אולם, לאחרונה גברה המודעות לכך בשל עדכונו של ת"י 1120 על חלקיו השונים.

המשך קריאה  
אילו סוגי מנעולים חשמליים קיימים בשוק?

הבטיחות שמציעים המנעולים האלקטרוניים מתחילה באבטחת שלומו של הרכוש הפרטי שלנו ומגיעה גם לבטיחותו של הציבור הרחב, מאחר ומנעולים אלה, כמו רכיבים אלקטרוניים רבים אחרים, משרתים מגוון עצום של צרכים.

המשך קריאה