הכירו את סיפור המותג MENNEKES והמוצרים שהוא משווק



במשך יותר מ-80 שנה,חברת MENNEKES הגרמנית מייצגת מוצרי חשמל ושירות איכותיים ברחבי העולם. בכל הנוגע לפתרונות המטפלים בזרם בצורה חכמה ובטוחה, החברה מציבה סטנדרט גבוה לחדשנות, איכות, ייצור ופיתוח.

כוח העבודה הגלובלי של החברה מייצר שקעים ותקעים לשווקים בינלאומיים משני מתקני ייצור בגרמניה.

סטנדרט איכות ללא פשרות

בחברת MENNEKES מבינים את החשיבות של מוצרים איכותיים שהם גם ידידותיים למשתמש וגם בטוחים. החידושים של החברה ממשיכים להוביל את התעשייה, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו מוצרים איכותיים ובטוחים ביותר בשוק שמשתנה ללא הרף.

עמידות המוצרים

mennekes גרמניה עומדת בדרישות התעשייה המחמירות למצוינות ואמינות, כך שהמוצרים עוברים בדיקות מחמירות מאוד במעבדת בדיקות. המוצרים לא עוזבים את המפעל עד שניתן להוכיח שהם מסוגלים לעמוד לצמיתות בסביבות הקשות ביותר. בנוסף, מוצרי החברה מאושרים לתקנים לאומיים ובינלאומיים על ידי מוסדות נחשבים ומובילים, ומערכת ניהול האיכות הבינלאומית של החברה מוסמכת לתקן DIN EN ISO 9001.

פתרונות תעשייתיים

ניתן למצוא את מוצרי MENNEKES במגוון רחב של תעשיות, החל ממכונות תעשייתיות ועד לסביבות רגישות כולל עיבוד מזון ותחומים מתפתחים כמו אנרגיה נקייה - כל אחד עם האתגרים והצרכים הייחודיים שלו. לא רק שלקוחות החברה בוחרים בה על סמך אמון במוצרים איכותיים וחדשניים, הם גם סומכים על הידע ההנדסי של החברה בתעשיות מפתח שונות ומגוונות.

הקמת החברה

חברת Mennekes נוסדה בשנת 1935 על ידי החשמלאי אלויז מנקס (Aloys Mennekes), בעסק שהתחיל כבית מלאכה לחשמלאים וכעבור שנתיים הפך לחנות מוצרי חשמל.

לאחר תום מלחמת העולם השנייה, עסקה החברה בתיקון קווי חשמל שנהרסו כתוצאה מהמלחמה. בשנת 1945 יוצר מצית חשמלי בבית העירייה השכור, שכן היה אז גם מחסור בגפרורים. המצית "Glühauf", שעלה 9.90 רייכסמרק, היה למעשה ספירלת זוהר שניתן לחבר לשקע שיכלה להדליק סיגריות ורצועות נייר. ה-"Glühauf" היה הפטנט הראשון של MENNEKES, ובמהרה היו לחברה 39 עובדים.

זמן קצר לאחר מכן החלה החברה לייצר פלאגים ליישומים מיוחדים. בשנת 1947 בנתה החברה מבנה מפעל משלה בשטח המפעל הנוכחי, ובשנת 1948 עברה החברה כולה למפעל החדש.

בהתחלה התקעים היו עשויים מאלומיניום, אבל משנת 1960 התקעים והמחברים היו עשויים גם מפלסטיק. בשנת 1957 נוסף לשטח החברה מבנה מפעל נוסף, ובשנת 1973 עברה החברה לבניין ייצור חדש בן שתי קומות. כאשר הלך לעולמו מייסד החברה אלויס מנקס, החברה כבר העסיקה 250 עובדים. בשנת 1990 נרשם MENNEKES כסימן מסחרי. שנה לאחר מכן, החברה השתלטה על Technoplast בנוידורף, שהייתה חלק מלא מקבוצת Mennekes מאז 1995 בשם MENNEKES Elektrotechnik Sachsen GmbH. משנת 1992, וולטר מנקס (Walter Mennekes) היה הבעלים הבלעדי ובעל המניות של החברה.

כניסה לתחום הניידות חשמלית

בשנת 2008, MENNEKES נכנסה לעסקי האלקטרומוביליות. שנה לאחר מכן, החברה התפרסמה בזכות תקע טעינה לרכבים חשמליים, אותו תכננה החברה לפי המפרט של RWE ודיימלר. ל-MENNEKES כבר היה ניסיון עם תקעי טעינה המבוססים על תקן "IEC 60309" (מחבר תלת פאזי), אשר הורחב לכלול מגעי אות נוספים כמחבר "CEEplus". סוג המחברים החדש, שנודע בשם "MENNEKES Type_2_connector", פורסם על ידי VDE תחת תקן VDE-AR-E 2623-2-2. שנתיים לאחר מכן, הוא שולב בגרסה הבאה של "IEC 62196" הבינלאומי "תקן כ"סוג 2".

בהצהרה, ACEA (איגוד יצרני הרכב האירופי) המליץ ​​על מחבר "Type 2" בתור תקע הטעינה האחיד, שכן "Type 1" (במקור SAE J1772) בעצם אינו מאפשר טעינה תלת פאזית ו"Type 3" אינו מציע יתרונות. מאז 2014, תקע "MENNEKES" לרכבים חשמליים הוא הסטנדרט האירופאי.

לחברה נוכחות גלובלית עם חברות בת ונציגויות בלמעלה מ-90 מדינות ומעסיקה 1,200 עובדים ברחבי העולם, מתוכם שני שליש בגרמניה. מגוון המוצרים כולל תקעים ושקעים סטנדרטיים בלמעלה מ-15,000 גרסאות ועיצובים שונים, כמו גם בכל תחומי האלקטרו-ניידות: מכניסות לרכב וכבלי טעינה ועד עמדות טעינה שלמות.

כבלי טעינה לרכב חשמלי ומגוון מוצרי החברה נמכרים באתר חברת אוריאל שי ומבטיחים מוצרים בסטנדרט איכות ללא פשרות.