אמינות ואיכות ללא פשרות: אלו היתרונות של חברת weidmuller ישראל


מכשירי מדידה ומכשירים לבדיקות חשמל ביצוע עבודות חשמל מצריכים עמידה בסטנדרט איכות גבוה. לעבודה עם חשמל ישנם סיכונים משמעותיים ולכן על המכשירים והכלים שמשמשים בעבודות החשמל, להיות איכותיים, עמידים ואמינים כדי להבטיח מקסימום בטיחות למשתמש. 

בנוסף לבטיחות, אחד הדברים החשובים במכשירים למדידת חשמל וביצוע בדיקות הוא הדיוק. יכולת דיוק גבוהה מספקת מענה איכותי ואמין שמאפשר לבצע עבודות חשמל טובות ומדויקות יותר. רמת דיוק גבוהה, מאפשרת לפתור תקלות ולהתקין מתקנים חשמליים באופן הטוב ביותר כך שיפעלו באופן תקין לאורך זמן.

כל הסיבות הללו הובילו אותנו לשווק את המוצרים של חברת weidmuller. מוצרי החברה איכותיים ומיוצרים בסטנדרט גבוה במיוחד. הכירו את המוצרים של החברה ואת יתרונותיה.

תמיכה מושלמת עם מסורת ארוכת שנים

ב-חברת weidmuller מפתחים ומייצרים כלים איכותיים שעומדים בדרישות המחמירות ביותר, כבר למעלה מ-40 שנים. כאשר החברה מפתחת פתרונות חדשים, היא תמיד רואה לנגד עיניה מטרה ברורה - להקל על העבודה של המשתמשים, לייעל תהליכים ולעזור להגן על הפרודוקטיביות לטווח הרחוק.

היתרונות  הבולטים של מוצרי החברה

אישור כלי עבודה - הליך בדיקה פונקציונלי ואיכותי מבטיח איכות עיבוד עקבית גם לאחר מחזורי עבודה רבים.

אישור תקן UL - השילוב של חוטי קצה חוט עם עמידה בתקן UL בכלי העבודה הידניים או המכונות האוטומטיות המיוצרים בחברה מעניק למשתמשים חיבור בטוח.

התאמת מוצרים לכל צורך - החברה  מספקת מגוון רחב של כלים ומוצרים אשר מתאימים לכל דרישה ולכל צורך.

מגוון מוצרי החברה

חברת אוריאל שי מייבאת ומשווקת מגוון מוצרים מתוצרת חברת weidmuller ישראל. אלו קטגוריות מוצרי החברה: 

  • כלי חיתוך - כלי הטבעה וחיתוך מקצועיים כדי להקל על העבודה שלך

  • כלי הפשטה - חושפי תיל ונדן לאיכות עבודה גבוהה

  • כלי כיווץ - כלי כיווץ איכותיים עבור חוטי קצה חוט ומגעים אחרים

  • פליירים - פליירים בהתאמות בינלאומיות לשימוש מקצועי במגוון רחב של יישומים

  • כלי בדיקה - כלי בדיקה מקצועיים לתוצאות אמינות

  • סטים ומארזי כלים - סטים נוחים של חברת Weidmüller לחיתוך, הפשטה וכיווץ חוטים

  • תיבת כלים - חיסכון יקר בזמן באמצעות סטנדרטיזציה של מקומות עבודה

מהם בודקי מתח מקצועיים לחשמלאים?

בודק מתח לחשמלאים ללא מגע או גלאי הוא בודק חשמלי המסייע בזיהוי נוכחות מתח. נוכחות מתח היא מידע שימושי בעת פתרון בעיות או עבודה על נכס כושל. הכלי הראשון אליו תגיעו הוא גלאי מתח ללא מגע. אנשים מתייחסים לבודקי מתח ללא מגע בדרכים רבות והם משמשים לשלל עבודות של חשמלאים.

כיצד פועלים בודקי מתח?

בודקי מתח ללא מגע פועלים על ידי חישה של כמות קטנה מאוד של זרם המקושרת בקיבוליות מהמעגל החי אל מכשיר הבדיקה ובחזרה לאדמה. בודקי מתח ללא מגע נדלקים כאשר הם מזהים זרם זה מבלי צורך ליצור מגע ישיר.

חיישן מובנה בקצה הבוחן מזהה נוכחות של מתח בעת נגיעה במוליך, שקע או כבל אספקה. על ידי החזקת הכלי והפניה לקרקע באמצעות צימוד קיבולי. כשהקצה זוהר באדום והיחידה מצפצפת, ניתן לדעת שקיים מתח.

השימוש בבודקי מתח נפוץ מאוד בקרב חשמלאים מקצועיים ומאפשר לקבל מידע איכותי אודות התח החשמלי בנקודת הבדיקה. כדי לקבל תוצאות וערכים מהימנים, חשוב לבחור בבודק מתח איכותי מתוצרת מעולה. אנו משווקים מגוון בודקי מתח מקצועיים שמעניקים רמת דיוק גבוהה במיוחד ומאפשרים ללכם לערוך בדיקות מתח באופן בטוח, מדויק ואמין. 

באתר "אוריאל שי" תוכלו למצוא מגוון רחב של כלים ומכשירי בדיקה של חברת weidmuller ושל חברות איכותיות נוספות.