למה משמש רב מודד (אמפרמטר) ולמי הוא מתאים?


אם תהית מהו רב מודד דיגיטלי והאם אתה זקוקים לאחד, הכנו לך מדריך מקיף על ההבדלים בין אמפרמטרים דיגיטליים למודדים אנלוגיים והשימושים בהם. 

מכשירי מדידה נחוצים על מנת לבדוק את מצבם של מכשירים אלקטרוניים. אמפרמטרים דיגיטליים מומלצים כאשר צריך לבדוק את המצב של מכשיר אלקטרוני מכיוון שמידע כזה אינו גלוי. אם כך, למי מיועד מכשיר אמפרמטר ומהם השימושים הנפוצים בו? הכנו מדריך על כל מה שחשוב לדעת.

מודד דיגיטלי קל לשימוש, אפילו למתחילים

אמפרמטרים דיגיטליים הם מכשירי מדידה שיכולים למדוד כמויות של מתח, זרם והתנגדות. הערכים הנמדדים מוצגים בתצוגה דיגיטלית, מה שמאפשר לקרוא אותם בקלות ובאופן ישיר, אפילו על ידי משתמשים בפעם הראשונה.

חלק מהאמפרמטרים הדיגיטליים בוחרים את טווח המדידה באופן אוטומטי ומבטלים את הצורך לבחור אותו באופן ידני. כתוצאה מכך מכשירים אלה קלים יחסית לשימוש, אפילו עבור חשמלאים מתחילים.

מטבע הדברים, מכשירי מדידה אנלוגיים מציעים גם יתרונות, למשל מבחינת הקלות שבה ניתן לקרוא שינויים בערך הנמדד במהלך המדידה והקלות האינטואיטיבית שבה ניתן לצפות במחט במקומות שבהם קשה לראות קריאה דיגיטלית.

מכיוון שגם לאמפרמטרים דיגיטליים וגם לבודקים אנלוגיים יש יתרונות, אתה יכול לבחור את המכשיר המתאים ביותר ליישום שלך על ידי מענה על השאלה - מה אתה בכלל רוצה למדוד?

כיצד לבחור מולטימטר דיגיטלי?

אנשים אשר רוכשים רב מודד לראשונה עשויים להרגיש מאוימים מהמגוון הרחב של הפונקציות המוצעות על ידי אמפרמטרים דיגיטליים. כיצד ניתן לבחור את המכשיר הטוב ביותר עבור יישום  מסויים? הצעד הראשון הוא לקבוע אם לדגם ספציפי יש את הפונקציונליות הדרושה ליישום הרלוונטי ולבדוק מפרטים כמו הטווח והרזולוציה שלו. אם אתה מתכנן להשתמש במכשיר בחוץ, למשל באתר עבודה, מומלץ לבחור רב מודד שנועד לעמוד בשימוש כזה.

אם תצטרך לקחת את המכשיר איתך לעתים קרובות, דגם גדול כנראה יהיה קשה לשימוש. מוצרים קומפקטיים כוללים מגוון רחב של גרסאות - מדגמים פשוטים בצורת קופסא קטנה ועד לעיצובים פונקציונליים של כף יד, כך שבחינה קפדנית של הסביבה שבה תשתמש במכשיר היא דרך טובה למקד את החיפוש שלך אחר המכשירים המתאימים לך ביותר. חשוב גם לבחור רב מודד דיגיטלי עם רמת הדיוק הנכונה עבור היישום.

לאמפרמטרים דיגיטליים רב תכליתיים יש יתרון משמעותי - הם ניתנים לשימוש במגוון מצבים. כמובן, אם תשתמשו במכשיר בעיקר בנסיבות שאינן דורשות דיוק רב, אין צורך לבחור בדגם הכי יקר. נסו לבחור דגם עם הדיוק והפונקציונליות שאתם צריכים. לבסוף, חשוב גם לבחור רב מודד דיגיטלי שיבטיח בטיחות באתר העבודה.

בחירת האמפרמטר הדיגיטלי המתאים לך ביותר

אמפרמטרים דיגיטליים מציגים ערכים בפורמט הניתן לקריאה בקלות וכיום ישנה מגמה של התפתחות דגמים רב תכליתיים עם דיוק ורזולוציה גבוהים. מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים זמינים, אין זה יוצא דופן שחשמלאים מתלבטים לגבי הדגם המתאים ביותר לצרכיהם. בעת בחירת אמפרמטר דיגיטלי, הצעד הראשון הוא לשאול באילו פונקציות אתה רוצה להשתמש. לאחר מכן שקול גורמים כמו בטיחות בסביבת ההפעלה וכך תוכל לבחור את האמפרמטר הדיגיטלי המתאים ביותר לצרכים שלך.

באתר "אוריאל שי" תוכל למצוא מגוון רחב של אמפרמטרים שיתאימו לצרכיך. כל המכשירים המשווקים בחנות שלנו הינם בעלי רמת דיוק ואיכות גבוהה ביותר ונותנים מענה איכותי ואמין לשלל צרכי בדיקות חשמל. המכשירים מיוצרים על ידי חברות מובילות בתחום ומאפשרות דיוק ברמה גבוהה במיוחד ונוחות שימוש וקריאה של המדדים, כך שתוכל להנות מרב מודד מקצועי ואיכותי שנשמר לאורך זמן ומעניק לך שימוש נוח ויעילות גבוהה.