חברת מגגר - המובילה העולמית בייצור כלי מדידה ובדיקות חשמל


בעבודות בתחום החשמל, אין מקום לטעויות ולחוסר דיוק, שכן מדובר בתחום המאתגר את הבטיחות, כאשר בעבודות רבות הסכנה היא גבוהה. כל חשמלאי יודע שעוד לפני שהוא מתחיל בעבודה, עליו לבצע מדידות שונות, הן על מנת לשמור בסביבה בטיחותית, והן כדי לבצע את העבודה באופן המדויק ביותר. 

לא סתם, חברת אוריאל שי בע"מ, שהחלה את דרכה כחנות תל אביבית קטנה בשנת 1921, הפכה לשם דבר בכל תחום הציוד לעבודות חשמל. החברה המשפחתית, הוכתרה כחלוצת ומובילת ענף אספקת החשמל בארץ כבר בשנות ה-30. החברה לקחה חלק אפילו במלחמת העולם השניה, כאשר אוריאל, אבי המשפחה, תפקד כרב סרן בבריגדה היהודית, ונלחם באירופה נגד האויב הנאצי ואף היה שותף פעיל בשחרור מחנות ההשמדה.

בשנת 1945, חברת אוריאל שי  קיבלה את הנציגות של מספר חברות עולמיות ידועות ביניהן אחת המובילות בעולם בתחום החשמל, חברת מגגר - MEGGER ENGLAND, החולשת כמעט על כל יישום בתעשיית אספקת החשמל.   

המובילה בתחום בדיקות ומדידות חשמל ברחבי העולם כבר 130 שנה

חברת מגגר היא  החברה המובילה בתחום בדיקות ומדידות חשמל ברחבי העולם, מזה 130 שנה. החל מייצור חשמל לשקעי חשמל בבתים, מוצרי מגגר מכסים כמעט כל יישום בתעשיית אספקת החשמל.

מוצרי החברה מסווגים לשבעה מקטעי יישום מרכזיים: בדיקת כבלים ואבחון, ממסרי ומערכות הגנה, מפסקי זרם, בדיקת שנאים ואבחון, מתקני מתח נמוך, בדיקות חשמל כלליות ובדיקת מנוע וגנרטור.

החברה המצליחה מייצרת את מוצריה במספר אתרים שונים - בגרמניה, בארה"ב, בבריטניה ובשבדיה, כאשר המטה המרכזי שלה ממוקם בעיר דובר שבבריטניה, והיא מפעילה משרדי מכירות ברחבי העולם.

מותגי החברה ברחבי העולם

מגגר צמחה והתרחבה באופן משמעותי, לאחר שרכשה מותגים שונים שכעת פועלים תחתיה, ביניהם: Biddle Instruments שנרכשה ב-1936 מפנסילבניה, Multi-Amp שנרכשה ב- 1951 בניו ג'רסי,  Programm שנרכשה ב-2007  בשבדיה, SebaKMT שנרכשה ב- 2012 בגרמניה, ועוד רבים וטובים.

בשנת 2018, רכשה חברת מגגר גם את Baker Instruments, שנחשב לאחד הספקים המובילים בעולם לבדיקת ציוד ומדידה, כאשר מפעלי החברה ממוקמים בפורט קולינס, קולורדו. בין מוצרי החברה תמצאו מגוון מוצרים, הכוללים גם בדיקות מנועים חשמליים סטטיים וגם דינמיים המשמשים לניטור מצב, תחזוקת ניבוי, ייצור ותיקון - כל אלה מהווים השלמה למגוון הקיים של ציוד הבדיקה החשמלי לתעשייה.

ערכי החברה: חדשנות ושירות ברמה הגבוהה ביותר

בחברת מגגר יוצאים מתוך גישה מונחית ערכים, לפיה כל פעילויות החברה מניעות תרבות שמציבה את הלקוחות במקום הראשון, מבקשת לחדש ומייצרת שירות וניסיון לקוחות מהשורה הראשונה. הערכים האלה מתחילים מלמעלה, ונמשכים לאורך כל הארגון, כך שכשאתם עושים שימוש במי ממוצרי החברה, אתם  יכול להיות בטוחים שתקבלו את אותה איכות מעולה = בכל מקום שאתה נמצאים, ועם מי שלא תפנו אליו מעובדי החברה.  המשימה שהציבה לעצמה החברה היא לסייע בחיסכון של כוח עבודה, ולשאוף ליעילות מירבית. אי לכך, עובדי החברה שוקדים כל עת על  פיתוח פתרונות בדיקה חדשניים, ברמה עולמית, בסטנדרט הכי גבוה של בטיחות, ביצועים, אמינות וקלות שימוש. החברה מתחייבת לספק את תוצאות המדידה ואת התובנות שיובילו את המשתמשים לקבלת החלטות מושכלות לגבי הנכסים שלהם, ירחיבו את זמן הפעילות ויגבירו משמעותית את הבטיחות בעבודה.