מהו מטען נייד לרכב חשמלי ומדוע הוא שימושי כל כך?


מטען נייד לרכב חשמלי הוא מכשיר המאפשר לכם לטעון את הסוללה של המכונית החשמלית שלכם כשאתם רחוקים מתחנת טעינה או שקע לחיבור כבל טעינה. מטענים ניידים לרכבים חשמליים הם בדרך כלל מאגרי חשמל ניידים המצוידים בכבל טעינה ובמחבר התואמים ליציאת הטעינה של המכונית החשמלית שלכם.

ישנם מספר יתרונות לשימוש במטען נייד לרכב חשמלי. לדוגמה, הם יכולים להוות אפשרות גיבוי שימושית כאשר אתם בנסיעה ארוכה ולא מצליחים למצוא עמדת טעינה. הם יכולים להיות שימושיים גם אם אתם חונים במיקום שבו אין גישה לתחנת טעינה, כגון באתר קמפינג או בצד הדרך.

כמה מטענים ניידים לרכבים חשמליים מתוכננים להיות קטנים וקלי משקל, מה שהופך אותם לקלים לנשיאה במכונית שלכם או עליכם. אחרים גדולים וחזקים יותר, ונועדו לספק טעינה מלאה למכונית החשמלית שלכם תוך פרק זמן קצר.

חשוב לציין שמטענים ניידים לרכבים חשמליים אינם תחליף לטעינה רגילה. הם נועדו לשמש כאפשרות גיבוי או במצבי חירום, ואינם נועדו לשמש כאמצעי עיקרי לטעינת המכונית החשמלית שלכם. אם אתם משתמשים במטען נייד לטעינת המכונית החשמלית שלכם, חשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות היצרן ולהשתמש במטען בצורה בטוחה כדי למנוע תאונות או פציעות.

מדוע כדאי לרכוש מטען נייד לרכב חשמלי?

יש כמה סיבות שבגינן כדאי לכם לשקול רכישת מטען נייד לרכב החשמלי שלכם (EV):

נוחות

מטען נייד לרכב חשמלי מהווה פתרון טעינה נוח מכיוון שניתן לשאת אותו איתכם בקלות ולהשתמש בו כדי להטעין את הרכב החשמלי שלכם בכל מקום. זה יכול להיות שימושי במיוחד אם אתם בנסיעה ארוכה ואין לכם גישה לתחנת טעינה מהירה. לדוגמה, אם אתם מטיילים באזור כפרי ללא עמדות טעינה, מטען נייד יכול לתת לכם את הגמישות להטעין את הרכב החשמלי שלכם ללא צורך בעמדת טעינה קרובה.

גיבוי לשעת חירום

אם סוללת הרכב החשמלי שלכם אוזלת בזמן שאתם בדרכים, מטען נייד יכול להציל חיים. זה יכול לתת לכם מספיק טעינה כדי להגיע לתחנת הטעינה הקרובה או חזרה הביתה. זה יכול להיות חשוב במיוחד אם אתם נמצאים באזור מרוחק או אם אתם מאחרים למקום או אירוע מסוים.

חיסכון בעלויות

בהתאם למקום מגוריכם, ייתכן שיהיה זול יותר להטעין את הרכב החשמלי שלכם בבית באמצעות מטען נייד במקום לשלם עבור טעינה בתחנה ציבורית. עמדות טעינה ציבוריות יכולות להיות יקרות, במיוחד אם אתם משתמשים במטען מהיר. על ידי טעינה בבית עם מטען נייד או עם כבל טעינה לרכב חשמלי, תוכלו לחסוך כסף בעלויות הטעינה.

טווח נסיעה גדול יותר עם רכב חשמלי

ישנם מטענים ניידים שיכולים לספק דחיפה משמעותית לטווח הנסיעה של הרכב החשמלי שלכם, ולאפשר לכם לנסוע למרחקים ארוכים יותר מבלי שתצטרכו לעצור ולהטעין. זה יכול להיות שימושי במיוחד אם יש לכם רכב חשמלי עם ערכת סוללות קטנה יחסית, או אם אתם נוסעים לעתים קרובות למרחקים ארוכים. על ידי שימוש במטען נייד כדי לתת לרכב החשמלי שלכם "דחיפה", אתם יכולים להרחיב את טווח הנסיעה שלו ולהפחית את הצורך בהטענות בתחנות טעינה בדרך.

רכישת אביזרי טעינה לרכבים חשמליים

חברת אוריאל שי משווקת מגוון מוצרי  טעינה לרכב חשמלי שיאפשרו לכם לנסוע במכונית החשמלית שלכם בראש שקט. באמצעות כבלי טעינה ומטענים איכותיים של החברות המובילות בשוק, תוכלו ליהנות מטעינה מהירה, יעילה ובטוחה של הרכב החשמלי שלכם.

היכנסו לאתר שלנו כדי לבחור את המוצרים שאתם שאתם צריכים עבור טעינת המכונית החשמלית שלכם.