ציוד עבודה למתקנים סולאריים: מהם הפריטים שאתם פשוט חייבים?


הנה חמישה כלים מתוך ציוד עבודה למתקנים סולאריים שכל איש מקצוע בתחום הסולארי חייב שיהיו לו. 

1. מתלה לפאנל סולארי

מתלה לפאנלים סולאריים הוא המצאה מבריקה המהווה פתרון איכותי ופשוט לאחיזה ומיקום של פאנלים על מסילה. המתלה יושב על המסילה ומאפשר להציב פאנל סולארי בצורה בטוחה ויעילה כדי לאפשר התקנה חלקה.

2. מקדחה הפועלת באמצעות סוללה

מקדחה המופעלת על ידי סוללות עשויה להיראות פשוטה, אך אולי תופתעו לגלות כמה אנשי מקצוע בתחום הסולארי עדיין משתמשים במקדחות עם כבלים בזמן שהם באתר העבודה. מקדחה חזקה ויעילה המופעלת על ידי סוללה היא כלי חובה לכל עובד סולארי. מהתקנת מעקות ועד אבטחת קווי תמסורת, מקדחה תהפוך להיות החבר הכי טוב שלכם בזמן עבודה באתר.

3. מכשירים לבדיקת מתקנים סולאריים (PV)

מכשירי הבדיקה יכולים לבדוק במדויק את איכות הכוח הנפלטת מהתאים. חלק מהאפשרויות המהודרות יותר בשוק מאפשרות קבלת דו"חות בשטח וביצוע מדידות מרחוק כדי לתת לכם את המידע העדכני ביותר בזמן שהותכם באתר.

4. כלי כבלים ומחברים

מטבע הדברים, התעשייה הסולארית צריכה להחזיק כלים ידניים לביצוע העבודות. אחד הכלים החשובים ביותר הינו פלאייר פשוט ואיכותי. הפלאייר הקלאסי יאפשר לכם לבצע מגוון עבודות באופן נוח ויעיל ולהתקין קווי חשמל ללא חשש להתחשמלות.

5. ציוד הגנה מפני נזקי גוף

אם אתם עובדים על גגות או במתקנים ותשתיות בגובה, ציוד הגנה מפני נפילה הוא חובה. ציוד הגנה מפני נפילה כולל רתמות, חבלים וכמובן קסדות כדי להבטיח את בטיחותכם. זה לא משנה כמה אתם מיומנים בעבודתכם, כל אחד יכול לעשות טעות ולמעוד, וכשטעות כזאת מתרחשת על הגג, זה יכול לעלות בחיי אדם ללא ציוד בטיחות והגנה איכותי.

מהם סוגי מערכות האנרגיה הסולארית?

אם אתם עוסקים בתחום המערכות הסולאריות אתם בוודאי יודעים כי למתקנים סולאריים שונים נדרים כלים שונים ומיומנויות שונות. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מערכות חשמל סולאריות:

מערכות קשורות לרשת

זהו סוג המערכת הסולארית הפופולרית ביותר. במערכת זו, המבנה מחובר לרשת, כך שהוא יכול להשתמש בחשמל מרשת החשמל כאשר הפאנלים הסולאריים אינם מייצרים מספיק אנרגיה לשימוש המבנה.

מערכות היברידיות

נקראות גם 'מערכות אחסון סולאריות פלוס'. הפאנלים הסולאריים מוצמדים לסוללה סולארית כדי לאגור אנרגיה עבור הבית לשימוש מאוחר יותר או במהלך הפסקת חשמל ובנוסף הבית מחובר גם לרשת חשמל.

מערכות מחוץ לרשת

במערכות אלה אין חיבור לרשת חשמל והבית פועל כולו מאנרגיה שנוצרת ומאוחסנת במתקן הסולארי.

מהם פאנלים סולאריים ומה תפקידם במערכת הסולארית?

הפאנלים הסולאריים עצמם הם מרכיבי המפתח של מערכת אנרגיה סולארית - הם מה שמייצר את החשמל! כל המערכות הסולאריות, לא משנה מאיזה סוג יהיו עם פאנלים סולאריים. פאנלים סולאריים מורכבים מתאים סולאריים עשויים מסיליקון ומחוברים יחדיו ליצירת מודולים סולאריים.

רוב הפאנלים הסולאריים המותקנים כיום הם פאנלים סולאריים חד-גבישיים, אך חלק מבעלי הבתים עדיין בוחרים בפאנלים רב-גבישיים כדי לחסוך מעט כסף.

חברת אוריאל שי מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים וכלים למתקנים סולאריים החל מכלי עבודה ידניים, דרך ציוד בטיחות ועד אנלייזר למערכת סולארית. אם אתם עוסקים בתחום האנרגיה הסולארית, ישנו ציוד רב אשר דרוש לעבודתכם. באתר החברה תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם לביצוע עבודתכם.