מד מרחק לייזר ועוד מכשירים של היצרנית האיטלקית המצוינת


לפני יותר משלושים שנה, הוקמה חברת HT האיטלקית, כאשר היעד הגדול והעיקרי ששמה לה לממש, הוא פיתוח ציוד בדיקה, מכשירי מדידה ומכשירי DMM.

החברה האיטלקית המצוינת היתה הראשונה לפתח ולהשיק כלי שביכולתו לבצע בדיקות בטיחות בהתקנות, תוך הדפסת דוח מקצועי, בו זמנית, זאת  הודות למדפסת המובנית שהורכבה בתוכו.

צוות המפתחים והמהנדסים שהיה אחראי על מחלקת מחקר ופיתוח מכשירי HT, החליט למנף את ההצלחה העולמית שגרף המכשיר החדשני, והחל לעבוד על פיתוח חדש נוסף. לאחר מספר שניפם, יצא לשוק המכשיר המתקדם והראשון בתחום, שהציע שילוב של בדיקות הבטיחות יחד עם ניתוח חשמל. עד מהרה ניסו לחקות את המכשיר הזה במפעלים שונים ברחבי העולם, אך זאת ללא הצלחה ראויה לציון.

המפתחים והמהנדסים של HT לא נחו על זרי הדפנה, והמשיכו לעמול על הפיתוח הבא שלהם, שיצא לשוק בשנת 2001. היתו זו סדרת המכשירים GSC, שכללו בדיקות בטיחות במתקני חשמל, לצד ניתוח חד-תלת-פאזי של האיכות. 

HT - המובילה של המהפכה הדיגיטלית

נקודת ציון חשובה וראויה לציון בדרכה של GSC, היתה כאשר השיקה מכשיר יוצא דופן, שטרם פותח אחד כמוהו - שיש ביכולתו למדוד ולהקליט בו זמנית, את כל תפקודי החשמל: זרם, הספק, מתח, חריגות מתח, הרמוניות ועוד. עם זאת, על אף שעבודת המדידה שהוא מבצע היא מורכבת מאין כמותה,  השימוש במכשיר הוא ידידותי למשתמש, נוח ואף אינטואיטיבי. המכשיר הייחודי רשם אלפי מכירות מסביב לגלובוס, זאת חודשים ספורים לאחר שהושק, והפך את היצרנית לאימפריה בכל הנוגע לציוד מדידה.

הכתובת שלכם למכשירי חברת HT האיטלקית בארץ

אם אתם מחפשים אחר ציוד לעבודות בחשמל, ציוד בטיחות, כלי מדידה, כלי כיול ועוד ועוד, חברת אוריאל שי הותיקה בתחום, משווקת שלל מוצרים של החברות המובילות בעולם, שזמינים עבורכם באתר החברה, בלחיצת כפתור.

היצע המוצרים באתר הוא רחב מאין כמותו, ובאמצעות חיפוש ידידותי למשתמש, תוכלו למצוא כל כלי או מכשיר שאתם זקוקים לו - החל ממכשירי מדידה, כלים וציוד לעבודות חשמל, אביזרי חיבור והתקנה לכבלים וציוד, מהדקים ללוח וציוד עזר, ציוד ללוחות חשמל, ציוד בקרה והתראה, ועד שקעים ותקעים, נתיכים ואביזרים ועוד.

בין היתר, תמצאו שם את המוצרים המצוינים של חברת HT האיטלקית, ביניהם מגר אדמה, מכשירים לבדיקת הארקה ובטיחות, מכשירים משולבים מתקדמים לבדיקת מתקני חשמל, אביזרים וצבתות למכשירים משולבים, מכשירים לבדיקת מתקנים סולאריים, אנלייזרים למכשירים לבדיקת איכות רשת, מצלמות טרמיות אינפרא אדום, מצלמת וידיאו עם מדידת טמפרטורה אינפרא אדום, רבי מודדים, מכשירי כיול ועוד רבים וטובים. 

מוצרים של חברת HT האיטלקית שתמצאו באתר אוריאל שי:

מד מרחק לייזר  - מד מרחק, שטח ונפח 0.2-50 מטר - לייזר DM-40

מד טמפרטורה אינפרא לייזר דגם HT3302

צבת אנלייזר איכות רשת 1000A AC-DC דגם HT9020

צבת 400A AC TRMS + הספק והרמוניות HT4022

צבת פתוחה HT7011

מכשיר לאיתור מפסקי זרם HT38

מפריד קו למדידה עם צבת זרם LINE SPLITTER תוצרת HT ITALIA

מצלמה תרמית 384X288 פיקסל דגם THT70 מסך מגע צבעוני 3.5"

רב מודד כולל בודק מתקנים, לופ טסטר, ממסרי פחת + צבת זרם JUPITER+HT4006

מצלמה תרמית 80X80 פיקסל עם חיבור בלוטוס THT33 - דגם חדש

רב מודד תצוגת LCD צבעונית HT63 TRMS/AC+DC

צבת אמפ' HT9025-1000A 1500VDC למערכות סולאר

HT65 רב מודד 1500VDC מדידת זרם למערכות סולאריות