מכשירי מדידה בטוחים, מקצועיים ואמינים ביותר



משך יותר מ -60 שנה, חברת Testboy מציעה מכשירי מדידה ובדיקה למגוון רחב של יישומים ומטרות וכבר ביססה את עצמה כמובילה בינלאומית בשוק טכנולוגיית המדידה וטכנולוגיית הבדיקה, בשל בטיחות המוצר הגבוהה ביותר האפשרית שתמיד מובטחת בשילוב עם ידידותיות מקסימלית עבור המשתמשים.

מוצרי Testboy מייצגים חוסן ועמידות, חדשנות וסטנדרטים מודרנים,  כמו גם בטיחות ואיכות. הפונקציונליות וההתמצאות המעשית משולבים בצורה חכמה במכשירי המדידה והבדיקה המקצועיים, כך שהם יושבים בנוחות ביד, קלים לתפעול ומספקים תוצאות בדיקה ומדידה מהימנות גם בתנאי עבודה פחות אידיאליים.

מוצרים הנושאים תווית עם שמות המותגים Testboy ו- Testavit Schuki, כמו גם האביזרים הנלווים,  הם תוצר של קדמה ופיתוח משוכלל, והם בדוקים ומאושרים על ידי TÜV / GS, וכן הם נושאים את התקן / EN 61010-1 הבינלאומי התקף לבטיחות חשמל, לרבות במכשירי הממדידה, מכשירי הויסות ומכשירי השליטה.

בין שמדובר במעגלים המחוברים באופן חשמלי ישירות לרשת, למתקני בניין, לרכבים מסחריים או למטרות אחרות - מכשירי הבדיקות והמדידות של Testboy הם הבחירה הראשונה בכל הנוגע לטכנולוגיות הבדיקה והמדידה הבטוחה והאמינה ביותר. 

מכשירי מדידה של Testboy למגוון רחב של מטרות

במטרולוגיה משתמשים במספר רב של מכשירי מדידה שונים המודדים מגוון רחב של כמויות פיזיות. מכשירי המדידה של Testboy מודדים לרוב, אך לא רק, כמויות אלקטרומגנטיות בטווח המתח הנמוך וזמינים בשוק כגרסאות דיגיטליות בהתאם לדרישות היום. מכשירי המדידה של Testboy משמשים למשל למדידת מתח חשמלי (וולט) או זרם חשמלי (אמפר) והם הכרחיים לאנשי מקצוע בתחום האלקטרוניקה והנדסת החשמל בעבודתם היומיומית.

ניתן להשתמש במכשירי מדידה של Testboy גם למדידת טמפרטורות, רמות הארה (לוקס), לחות בעץ או חומרים אחרים וחומרי בניין, כמו גם פרמטרים רלוונטיים לסדנאות רכב. החל ממדי לחיצות ועד מדחומים ומדי לוקס ועד מכשירי מדידה לרכב, Testboy מציעה מוצרים אמינים עבור כל מה שקשור לטכנולוגיית מדידה.

מכשירי בדיקה ובדיקה של Testboy באיכות מקצועית אמינה

חברת Testboy ידועה גם בטכנולוגיית הבדיקות הבטוחות, שיש בה מגוון רחב של התקני בדיקה ובדיקה בתיק המוצרים שלה. ניתן לבצע פתרון בעיות, בדיקות תפקודיות ובדיקות בטיחות במהירות ובקלות, מה שהופך את עבודתו של כל טכנאי שירות, מפקח, וכל מומחה אחר שעובד בין היתר עם מערכות חשמל.

חברת Testboy מציעה מכשירי מדידה ובדיקה מתאימים לכל הפרמטרים שעשויים להיות חשובים. בדיקת המשכיות, בדיקת שדה מגנטי, בדיקת מתח ללא מגע, בדיקת שקעים וכן חיפוש אמין בכבלים - את כל אלו תוכלו לבצע עם טכנולוגיית הבדיקה של Testboy. מכשירי הבדיקה של החברה משמשים אפילו בבמוסכים למכוניות ולרכבים מסחריים, למשל כבודקי נוזלי בלמים. כמו כן, מכשירי מדידה משולבים של Testboy משלבים את מיטב טכנולוגיות הבדיקה והמדידה ומציעים מגוון רחב מאוד של פונקציות.

המכשירים של TESTBOY שתוכלו להשיג כאן

  • מכשיר משולב לבדיקת מתקנים

- בודק רציפות בלבד 

  • בודק רציפות עם פנס, זמזם ומתח ללא מגע TESTBOY20 PLUS

  • מגלה מתח ללא מגע עם צפצוף 11. בודק 110-1000VAC

  •  113 בודק מתח 12 עד 1000 וולט עם פנס חיווי קולי וחזותי

  • בודק שדה מגנטי ללא מגע 130

  • בודק מתח ללא מגע עם התראה חזותית קולית ורטט דגם 105.

    -  בודק 12-1000VAC. אופציה לרגישות מוגברת

  • בודק מתח דו קוטבי דיגיטלי 1400VDC PROFI III LCD

  • TV225 רב מודד צבת גמישה 3000A