היתרונות והשימושים של פאנצ'ים ושאר מוצרי GREENLEE

תעשיות שונות משתמשות בסוגים שונים של פאנצ'ים לעבודותיהן כבר זמן רב. פאנצ'ים עשויים בדרך כלל ממוט מתכת קשיח עם קצה מחודד בקצה אחד וקצה עמום בקצה השני. הם משמשים לעתים קרובות בשילוב עם כלים אחרים כמו פטיש ואזמל כדי לחתוך ולעצב חתיכות של חומרים. סוגים מסוימים של פאנצ'ים יכולים לשמש גם בקידוח, ציור עיגולים, ניקוב חורים, הסרת מסמרים, ברגים או פינים פגומים ועוד.

חברת GREENLEE מייצרת ומשווקת מגוון סוגי פאנצ'ים איכותיים אשר נמכרים בחנות שלנו ומספקים פתרונות מעולים לשלל
צרכים ויישומים.

פאנצ'ים מקובצים בדרך כלל לפי צורת הנקודות שלהם. אם אתם מחפשים פאנצ' ספציפי לעבודה שלכם, אז הנה כמה סוגי
פאנצ'ים והשימושים המיועדים להם.

פאנצ' דקירה

פאנצ' דקירה הוא אולי סוג הפאנצ' הנפוץ ביותר כיום. אנשי מקצוע משתמשים בפאנצ' זה כדי להעביר מידות מתבנית נייר ישירות למתכת ולהשתמש בהם כסימני ייחוס למטרות חיתוך וייצור. העברת המידות נעשית לרוב על ידי הנחת תבנית הנייר ישירות על המתכת וכיוונה באופן מדויק. על ידי הקשה קלה על הפאנצ' עם פטיש קטן, התבנית מהנייר מסמנת על המתכת ויוצרות עליה חריצים קלים.

פאנצ' מרכזי

בעוד שפאנצ' דקירה כבר יכול לספק סימני ייחוס נאותים למתכות, חלק מעבודות המתכת ידרשו חריצים גדולים יותר. עם פאנצ' מרכזי, הוא יכול ליצור חריצים וסימני ייחוס במתכת שהם גדולים מספיק לפעילויות קידוח. פאנצ'ים מרכזיים בדרך כלל כבדים יותר מפאנצ' דקירה ויש להם הארקה נקודתית לזווית של 60º. חשוב היזהר מפני פגיעה עם פאנצ' מרכזי מכיוון שכוח מוגזם עלול ליצור בליטה וגומות מיותרות מסביב לסימונים שנוצרו.

פאנצ' כונן

אם ברצונכם להסיר מסמרים, ברגים ופינים פגומים הכרוכים בחורים, עליכם להשתמש בפאנצ' כונן. במקום קצוות מחודדים, פאנצ' כונן מורכב בדרך כלל מפנים שטוחים. רוחב הפנים של הפאנצ' הזה מגדיר את סוג הפאנצ'. למרות שהצדדים של הפאנצ' יצטמצמו לפנים, מצבים מסוימים ידרשו מכם להשתמש בפאנצ' עם שוק ישר. פאנצ' עם שוק ישר ידוע יותר בתור פאנצ' סיכה או סחף.

פאנצ' פינים

כפי שצוין קודם, לפאנצ' סיכה יש שוק ישר שניתן להשתמש בו גם בהסרת בורג או סיכה. המטרה העיקרית של פאנצ' סיכות היא לסיים את הסרת הברגים או הפינים מחור שכבר שוחרר על ידי פאנצ' הנעה. פאנצ'י סיכות יכולים לסלק מסמרים וסיכות מתוך חור עד שהם נפלטים מהחור, דבר שלא יכול להיעשות באמצעות פאנצ'י הנעה. הסרת ברגים או פינים מהחורים חייבת להתבצע רק על ידי פאנצ' הנעה ופינים.

פאנצ' העברה

התאמת חורים לאיתור מקדחים בתבנית יכולה להיעשות בקלות על ידי פאנצ' העברה. האורך האופייני של פאנצ' מסוג זה הוא בדרך כלל 4 אינץ', וזה מספיק כדי להעביר את מיקום החורים דרך תבנית על המתכת. לפאנצ' העברה יש נקודה שמצטמצמת בתחילה ולאחר מכן פועלת ישר למרחק קצר.

לאחר שהבנתם מהם הפאנצ'ים המתאימים עבורכם, תוכלו לבקר בחנות שלנו באתר ולבחור את המוצרים שמתאימים לכם. אנו משווקים מגוון מוצרי GREENLEE הכוללים מגוון מערכות ניקוב.

הכירו את חברת GREENLEE

Greenlee היא חברה אמריקאית לכלי עבודה תעשייתיים וחשמליים שבסיסה ברוקפורד, אילינוי. היא נוסדה בשנת 1862 על ידי האחים רוברט וראלף גרינלי כדי לייצר את ההמצאה הייחודית שלהם - מקדחה מוקפת בארבעה להבי אזמל, המשמשים לייצור כיסים למפרק חור ושקע, לתעשיית הרהיטים ברוקפורד.

מכשיר זה עדיין משמש בייצור ארונות. מאוחר יותר גיוונו האחים למגוון כלי עבודה ידניים וחשמליים כגון מערכות ניקוב. החברה נרכשה על ידי Textron בשנת 1986 ומאז היא ממשיכה לצמוח ולהתפתח והיא אחת מיצרניות כלי העבודה המובילות בעולם.