איכות, אמינות ואחריות: הכירו את היתרונות של מכשירי המדידה של חברת weidmuller israel

כל חשמלאי זקוק למכשירי מדידה איכותיים עבור בדיקות מתח וזרם חשמלי. כיום יש מגוון מוצרי מדידה זמינים בשוק, כאשר המובילים שבהם מתוצרת חברת weidmuller. למוצרי החברה ישנם יתרונות בולטים שהופכים אותה למובילה בתחום מכשירי מדידה, בהם מולטימטרים, מהדקים ומדי זרם. 

הכירו את סוגי מכשירי המדידה השונים ואת היתרונות הבולטים של מוצרי חברת weidmuller

מדידות חשמל משמשות כדי לקבל מידע על אילוצי האנרגיה שאתם עלולים להיתקל בהם במהלך עבודות חשמל. כדי לקבוע את המדידה החשמלית, ישנם מכשירי מדידה רבים המשמשים ליישומים שונים. הנה כמה מכשירים שאפשר למצוא בארגז הכלים של כל חשמלאי מקצועי:

מולטימטר

בנוסף למספר מדידות ספציפיות למכשיר, המולטימטר יכול לשמש כדי לכמת מספר משתנים. מכשיר זה משמש למדידת מתח, התנגדות, עוצמה והמשכיות. בנוסף, הוא מציע שתי וריאציות של מכשירים: מולטימטר אנלוגי ומולטימטר דיגיטלי. כדי לקרוא את המדידה על מולטימטר אנלוגי, עליכם להסתמך על סידור המחוגים על החוגה. בזמן שבמולטימטר דיגיטלי, הערכים מופיעים בתצוגה הדיגיטלית.

מהדק

מהדק משמש למדידת עוצמת זרם החשמל הזורם דרך המוליכים החשמליים השונים. השימוש בו פשוט, עם צביטה על המוליך, קל לקבוע את עוצמת הזרם החשמלי. ישנם שני סוגים של מהדקי זרם: מהדקי לסת קשיחים ומהדקי לסת גמישים. עם מהדק לסת גמיש, המדידה נעשית על זרם חילופין. בשימוש במהדק לסת קשיח, המדידה מתבצעת על זרם חילופין וישר.

מד זרם

זהו מכשיר המשמש למדידת העוצמה החשמלית בתוך מעגל חשמלי. ישנם מספר סוגים של מדי זרם: מד זרם דיגיטלי ומד זרם אנלוגי. מד זרם אנלוגי מעריך את הערך הממוצע של זרם החשמל הזורם במעגל חשמלי. מד זרם דיגיטלי מעריך בוולט את המתח שמתממש במהלך שאנט (ההתנגדות של הזרם).

בקיצור, מדידה חשמלית משמשת למדידת יחידות הזרם החשמלי ולכל מכשיר מדידה ישנם תפקידים ושימושים משלו.

מהם היתרונות של מכשירי המדידה של חברת weidmuller?

weidmuller israel מציעה לכם מגוון שלם של ציוד בדיקה. אלה כוללים מדי מתח, מדי הידוק, כמו גם בודקי שקעים ומפסקים. פיתוח המוצרים של weidmuller מתחשב ברצונות ובצרכים של המשתמשים ושם דגש על חוויית משתמש מצוינת, כך שהמוצרים נוחים לשימוש אמינים ומדויקים.

יתרונות המוצרים:

  • טווח מדידה גדול - לבטיחות מתח AC/DC רלוונטי בטווח שבין 1V ל-1,000 V.

  • CAT III ו- CAT IV - להגברת האבטחה ויישומים נוספים.

  • בדיקה קלה - עם בודק מתח ושדה מגנטי ללא מגע.

מגוון מוצרים

בודק מתח דו-קוטבי

הדור החדש של גלאי מתח דו-קוטבי מבית weidmuller ישראל הוא קומפקטי יותר ומציע יתרונות חדשניים בנוסף לפונקציות הרגילות. ה-VT Digi Pro מאפשר לבדוק עד 1,000 V AC או DC. הוא מודד את התדר וההתנגדות בנוסף למתח, שדה סיבוב והמשכיות. הבודקים החדשים ניתנים להפעלה נוחה גם ביד אחת.

יתרונות המכשיר:

  • 1,000 V AC/DC

  • מדידת התנגדות משולבת

  • מאושר עד CAT III 1.000V/CAT IV 600V

  • הגנה לפי GS 38 על ידי בדיקות עבות יותר

ח 2 קוטביים

זמינים עם תצוגת LED או LCD דיגיטלית

מולטימטרים דיגיטליים

מתאימים למדידת מספר רב של משתנים

מהדק זרם דיגיטלי

מתאים למדידת זרמי AC ו-DC

בודקי המשכיות

חסינים לזעזועים ובלתי שבירים

בודקים ללא מגע

עבור מדידות מתח ושדה מגנטי

חברת אוריאל שי משווקת מגוון מכשירי מדידה של חברת weidmuller. היכנסו לבחור את המכשירים המתאימים ביותר עבורכם ותיהנו ממוצרים אמינים, בעלי רמת דיוק גבוהה ואיכות למשך שנים רבות.