דימרים הוגו מולר - משוכללים, אמינים וחוסכים בחשמל


חברת הוגו מולר HUGO MULLER הוקמה בגרמניה בשנת 1929, וכיום היא מפורסמת בשל שני המותגים החזקים שלה "מולר" ו"פלדין". מוצרי החברה הפופולרים, משמשים בעיקר להתקנת מבנים ויישומים תעשייתיים. בין מגוון המוצרים של החברה, תמצאו מתגי זמן, טיימרים, דלפקים, בקרות תאורה ובקרות אקלים בחדר, כמו גם חיישנים ורכיבים לאוטומציה לבניין.

החברה החדשנית התפרסמה בעולם עד מהרה כיצרנית רמקולים באיכות גבוהה, אוזניות, ערכות הרכבה רדיו ומכשירי רדיו, אך כעבור זמן מה, מתגי הזמן לרדיו שהיא ייצרה, הפכו להיות אחד ממוצרי הדגל שלה.

בשנת 1978, עברה החברה מהפך, עם המעבר למוצרי אלקטרוניקה. בשנה זו הוצג לראשונה המתג שיוצרה, אותו ניתן לתכנת קדימה שנה מראש. המוצר החדש התקבל בצורה יוצאת דופן, והיכה את עולם האלקטרוניקה בתדהמה.

כיום, מתגי זמן ממשיכים להוות מרכיב חשוב בפס הייצור ובמיומנות הפיתוח של  חברת הוגו מולר, אם כי אלו ממשיכים להתפתח ולהשתפר באופן מתמיד. מאפיין זה משקף את מטרת החברה לעתיד: אופטימיזציה והרחבה עקבית של טווח המוצרים הסטנדרטי, כולל מוצרים בהתאמה אישית, המפותחים על מנת לענות על צרכי הלקוח הספציפיים. כיום, השותפים המנהלים הם בני הדור השלישי למשפחת מולר. זו אינדיקציה ברורה כי השאיפה העיקרית היא התפתחות רציפה של החברה.

הוגו מולר מציע פתרונות מוצר חסכוניים, תוך כדי מחשבה מעמיקה על הצרכים המיוחדים של הלקוח

בחברת הוגו מולר, מפתחים פתרונות מותאמים אישית, בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוחות. במיוחד בתחומי בקרת התאורה, אוטומציה לבניין (KNX), בקרת איכות האוויר ורבים נוספים.

בין המוצרים המובילים בתחומים אלו, תמצאו מתגי זמן דיגיטליים, מתגי זמן אנלוגיים, מוני זמן שחלפו, שעון עצר, טיימר תאורה למדרגות, מתגי דמדומים, דימרים, בקרת אקלים בחדר, מקלטי GPS, חיישני אור וטמפרטורה סביבתיים ועוד. 

בנוסף, ערכות התכנות של הוגו מולר מציעות נגישות לתצורה קלה של מתגי זמן באמצעות מחשב או טלפון חכם (אנדרואיד) - "Save´n carry".

יבואנית הציוד לעבודות בחשמל - ספקית מוצרי הוגו מולר בארץ

כאשר מחפשים בארץ אחר ציוד לעבודות בחשמל, הפניה המיידית היא ליבואנית המובילה - חברת אוריאל שי. החברה, שהחלה את דרכה כחנות קטנה למוצרים לעבודות בחשמל לפני כשישים שנה, גדלה למעצמה של כלים וציוד לעבודות בחשמל, לרבות כלי עבודה, כלי מדידה, אמצעים לעבודה במתח גבוה, אמצעי הגנה לעבודה בחשמל, ציוד ללוחות חשמל ועוד. החברה מייבאת לארץ מוצרים של החברות העולמיות המובילות והאמינות ביותר, וגם את מוצריה של HUGO MULLER תוכלו להשיג דרכה, באמצעות רכישה פשוטה וידידותית למשתמש באתר החברה. 

דימרים מתוצרת הוגו מולר שתוכלו למצוא באתר:

במידה ואתם זקוקים לדימרים HUGO MULLER, אלו הם הסוגים שתוכלו להשיג באתר של חברת אוריאל שי:

  • דימר לנורות ליבון והלוגן עד 400 וואט MULLER

  • דימר מנורות נסתר לד עד 100 וואט MULLER

  • דימר נסתר לפסי לד עד 6 אמפר MULLER

  • דימר אוניברסלי לפס דין לד - ליבון - הלוגן - פלורוצנט MULLER

  • דימר לנורות לד התקנה על פס דין עד 1200 וואט MULLER

מוצרים נוספים ללוחות חשמל שתוכלו להשיג באתר של אוריאל שי, הם ממסרים, מפסקים, נורות סימון, כבלים גליליים, שקעים ותקעים.