MENNEKES

מה היינו עושים ללא מוצרי חשמל? כנראה שלא היינו מסתדרים. היום זה נראה לנו הכי טבעי בעולם, אבל בעבר אף אחד לא היה מדמיין שככה נחיה. מוצרי חשמל ורכיבי חשמל שונים נמצאים איתנו כל הזמן. אנחנו תלויים בהם גם אם אנחנו לא מבינים את מה שעומד מאחוריהם ואיך הם עובדים. חשמל הוא לא רק מה שנראה לנו בעיניים, סוף התהליך, הרגע בו המכשיר מתחיל לפעול או שהנורה נדלקת. חשמל כולל טכנולוגיות שלימות ואין ספור רכיבים ובהם שקעים ותקעים, חוטים ומה לא...

מאחורי אותם רכיבי חשמל עומדות חברות גדולות, חברות שאמורות לספר איכות ובטיחות ואחת מהן היא חברת MENNEKES . חברת MENNEKES היא חברה שמייצרת רכיבי חשמל לישומים תעשייתיים כמו גם דברים נוספים, וזו חברה שיש לה שלוחות רבות ברחבי העולם וכן, מסתבר שגם אצלנו...

תקן בין לאומי – הא' ב' של כל מוצר חשמלי היום

רכיבים ומוצרים שונים בכלל ורכיבי חשמל בפרט צריכים להיות באיכות גבוהה כמובן. הם צריכים לענות על סטנדרטים גבוהים מאוד וצריכים להיות עמידים לאורך שנים ארוכות. אח הדברים שמבטיחים שהם אכן כאלו או נכון יותר לומר, אחד הדברים שמאשרים זאת הם אישורי תקינה בין לאומיים. אישורי תקינה בין לאומיים אלו אישורים שנחשבים למדד איכות גבוה במיוחד והם מוסכמים על מקבלי ההחלטות בעניין במדינות רבות.

אחד מהיתרונות של מוצרי חברת MENNEKES הוא שהם עומדים בתקנים בהין לאומיים המחמירים ביותר וזו הסיבה גם שהם פופולאריים כל כך. אם אתם רוצים לדעת שאתם קונים רכיבים ומוצרים איכותיים במיוחד אתם צריכים לוודא שהם עומדים בתקנים מחמירים, ודוגמא אחת לכך הוא תקן ISO9001 המוכר. חברת MENNEKES עומדת כמובן בתקן הזה כמו גם בתקנים אחרים ומקפידה על איכות בלתי מתפשרת.

דרישות מחמירות לתוצאות חיוביות

תארו לעצמכם מה יקרה אם מכונה כלשהיא במפעל כלשהוא שעולה מאות אלפי דולרים ולפעמים גם מיליונים, תינזק בגלל תקלה כלשהיא באחד מרכיבי החשמל. זה יגרור נזק ישיר אדיר של תיקון המכונה הזו מה שיכול לעלות הון תועפות, ויגרור נזק עקיף שיכול להיות גם שהוא יהיה גבוה יותר, אי יכולת להשתמש במכונה כמה שעות או אפילו ימים מה שיתקע את הייצור.

חברות גדולות, מפעלים ועסקים רציניים לא יכולים להרשות כזה דבר לעצמם. הם לא יכולים לקחת את הסיכון הזה והם צריכים לעשות הכול על מנת שזה לא יקרה. איך זה לא יקרה? אם הם יעשו שימוש ברכיבים ומכשירים שעומדים בדרישות המחמירות ביותר. כשכל תקלה יכולה לגרום לנזקים אדירים עדיף לרכוש רכיבים איכותיים שעומדים בדרישות המחמירות ביותר גם אם הם יהיו יקרים יותר.

המוצרים והרכיבים של חברת MENNEKES אלו מוצרים ורכיבים שעומדים בדרישות מחמירות ביותר, עומדים במבחני איכות קשים שבודקים את החוזק שלהם והעמידות שלהם לאורך זמן גם בעבודה קשה. חברת MENNEKES לא משחררת אף רכיב או מוצר לשוק בלי שהוא עבר את הבדיקות ברציניות ביותר על מנת לוודא שלא יהיו בעיות לאחר מכן.

בטיחות – הדבר החשוב ביותר...

לא משנה כמה המוצר או הרכיב יהיה עמיד וחזק ולא משנה כמה הוא יסייע לנו לייצר כסף, אם הוא לא יהיה בטוח מספיק זה לא ישתלם בכל מקרה. מספיק שיקרה אסון אחד וכבר כל העבודה והמאמץ היו לשווא וכשמחפשים רכיבים תעשייתיים צריך לקחת את זה בחשבון. אבל עוד יותר מזה, כשמדובר על רכיבים שמיועדים לתעשיית החשמל, צריך לוודא ב-100% שהם עברו ביקורות בטיחות ברמות הגבוהות ביותר ושהם ראויים לשימוש.

כולם צריכים להרגיש בטוחים. המנהלים צריכים להרגיש שהם והעובדים שלהם לא עשויים להיפגע, העובדים צריכים להרגיש שהם עובדים בסביבה בטוחה, וכמובן, הלקוחות צריכים לדעת שהמפעל בהם מיוצר מה שהם עתידים לקנות שומר על בטיחותם העתידית. בדיוק בשביל זה יש את חברת MENNEKES חברה ששמה לעצמה למטרה היות לא רק הטובה ביותר בתחום אלא גם הבטוחה יותר. חברת MENNEKES לא משחררת אף רכיב לשוק לפני שהיא מוודאה שהוא רכיב בטוח, וכמובן, כל תהליכי העבודה אצלה הם תהליכים בטוחים. בסופו של דבר מטרת העל היא לשמור על הבטיחות של כולם.

כל עסק והצרכים שלו

לכל עסק, מפעל או חברת יש את הצרכים שלו והוא צריך פתרון בהתאמה אישית לא פעם. זו הסיבה שעסקים מחפשים בנרות חברות ויצרנים ספציפיים, כדי שהם יפתרו להם איזו שהיא בעיה עתידית ויתאימו את מה שהם מייצרים ספציפית לצרכי החברה. פתרונות בהתאמה אישית יסייעו לחברה או לעסק לפעול טוב יותר בשוק שהוא נוכחת בו, הם יסייעו לה להיות יעילה יותר ומי שמובילה את השוק בפתרונות בהתאמה אישית היא חברת MENNEKES. חברת MENNEKES רואה כל לקוח כאילו היה הלקוח היחיד שלה ומספקת לו את הפתרונות הספציפיים אותם הוא צריך.

ששימוש באנרגיה ירוקה כחלק מתפישת עולם

אחד ה"טרנדים" של השנים האחרונות הוא שמירה על איכות הסביבה. למה "טרנד" במרכאות? כי כולנו מבינים שזה לא באמת טרנד אלא צורך השעה, ואם לא נירתם כולנו מצבו של כדור הארץ בדורות הבאים יהיו נוראי.

גם בחברת MENNEKES  מבינים את זה ונעשה מאמץ עילאי לעשות שימוש באמצעים כמה שפחות מזהמים. הפחתת השימוש באמצעים מזהמים כמו גם הפחתת הצרכה בכלל עושים שינוי אדיר במצב איכות הסביבה, וכיום יש מודעות רבה לכך אצל חברות רבות, כשאחת המובילות שבהן היא חברת MENNEKES.