9 כלי עבודה ידניים שצריך בכל ארגז כלים


ארגז כלים ביתי שמצויד היטב יעזור לך להתמודד עם כל דבר, החל מתיקונים יומיים ועד לפרויקטים גדולים של שיפוץ בית.

דיוק בגלל זה יצרנו עבורך רשימה של כלי העבודה הידניים שכדאי להחזיק בכל ארגז כלים. לרכישת המוצרים האיכותיים ביותר, ניתן להיכנס לחנות באתר "אוריאל שי" ולהצטייד בכלים ידניים מצוינים שחובה להחזיק בכל ארגז כלים.

בין אם אתה בעל דירה או בית ובין אם אתה שוכר, השקעה קטנה בארגז כלים ביתי ומאובזר היטב יכולה לעזור לך להתמודד עם צרכים בסיסיים, כגון הרכבת רהיטים וביצוע תיקונים. אתה יכול להמשיך להגדיל את היצע הציוד שלך לאורך זמן בהתאם לצרכים ולשימוש שלך. הרשימה הבאה תאפשר לך לרכוש כלי עבודה ידניים בסיסיים אשר חיוניים ביותר לארגז הכלים שלך.

9 כלי עבודה ידניים לארגז כלים בסיסי

1. סט מברגים

מברגים יכולים לשמש לכל דבר, החל מהידוק חלקי הארון, דרך התקנת מתגי אור ועד פתיחת פחיות צבע. ניתן לרכוש מברגים בודדים או ערכת מברגים הכוללת מספר מברגים במידות שונות לצרכים שונים.

2. סרט מדידה

מומלץ לשמור סרט מדידה בהישג יד כדי למדוד כל דבר החל מקירות ועד לעובי העץ שאתם צריכים עבור פרוייקט נגרות או בניה. העדיפו סרט מדידה ארוך שיוכל לתת לכם מענה מצוין למרחקים קצרים והיקפים קטנים כמו גם למרחקים ארוכים והיקפים גדולים.

3. ארגז כלים

אחסן את אוסף הברגים, המברגים והכלים שלך בארגז כלים קל לנשיאה. העדף ארגז כלי עבודה בעל מיכל גדול אשר מספיק לכל הכלים הדרושים לך ועם מגש פנימי נשלף עבור אביזרים קטנים יותר ולארגון מיטבי של הכלים בארגז.

4. פטיש

רכישת פטיש חזק ואיכותי תעניק לך שילוב של כוח וגמישות לנעילת מסמרים לתוך עץ. הטופר הזוויתי שימושי למשיכת מסמרים שהתכופפו. פטיש איכותי וחזק ישמש אותך במגוון עבודות קלות או גדולות.

5. סרט דביק

לתיקונים מהירים ברחבי הבית, סרט דביק עמיד, חזק ואיכותי יסייע לך בהדבקה ואיחוי של מוצרים וחומרים רבים. שים לב שסרט ההדבקה עבה וחזק כך שהוא יתן לך מענה איכותי בתיקונים מהירים ומיידיים.

6. פליירים

השתמש בהם כדי ליישר תקעים מכופפים של כבל חשמל, להחליף ראשי מקלחת ישנים, לחתוך חיווט ולקבל אחיזה טובה כמעט בכל דבר. ניתן לרכוש פליירים בודדים לפי הצרכים והשימושים שלך או ערכת פליירים שמגיעה עם היצע פליירים מגוון לשלל צרכים.

7. סט רינג רצ'ט

רינג רצ'ט הוא פריט חובה בכל ארגז כלים ומאפשר לך לסובב אומים וברגים ולייעל כמעט כל עבודת בניה או תיקונים. רינג רצ'ט בודד אינו מספיק מכיוון שהוא מתאים רק למידה מסוימת, לכן חשוב לרכוש סט רינג רצ'ט איכותי עם טווח רחב של מידות שיעניק לך מענה איכותי לכל בעיה ולכל צורך.

9. שפכטל

זהו הכלי שאתה צריך כדי לעשות תיקוני שפכטל בקירות, לאטום מסגרת חלון או לגרד צבע או טפט. מומלץ לרכוש שפכטל במידה בינונית שיתן מענה מספק למגוון ייעודים. אם יש לך אפשרות, הצטייד בשני שפכטלים במידות שונות.

ישנם כלים נוספים שיעשירו את ארגז הכלים שלך ויאפשרו לך לבצע עבודות מורכבות יותר, אך הכלים שציינו הם הבסיס לארגז כלים ביתי שכל אדם צריך.

באתר "אוריאל שי" תוכל למצוא מגוון רחב של כלים ואביזרים, ידניים וחשמליים לביצוע עבודות בניה, חשמל ותיקונים ביתיים ומקצועיים. אנו משווקים את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר של החברות והמותגים הטובים בעולם, כך שתוכל להיות בטוח שאתה רוכש ציוד איכותי ועמיד שישמש אותך לאורך שנים רבות.