כך תקנו ארגז כלי עבודה שמתאים לצרכים שלכם


ארגז כלים הוא יחידת אחסון המשמשת בעיקר לארגון, נשיאה והגנה על כלים. ארגזי כלים יכולים לשמש לצרכים מקצועיים או לשימושים ביתיים והתוכן שלהם משתנה בהתאם למלאכה ולדרישה של הבעלים. תארו לעצמכם שיש לכם את כל הכלים בבית אבל אתם נאבקים למצוא אותם בעת הצורך. ארגז כלים מאפשר לכם לאחסן אותם במקום אחד שיהיה נגיש וזמין לשימוש.

ארגז כלים יכול להתייחס למספר סוגים של אחסון ויכולת להחזיק כלים. הוא יכול להגיע בדמות קופסה ניידת זעירה שיכולה לשאת כמה סיכות ואומים ועד מערכת אחסון גדולה המוצבת על גלגלים לשאת ציוד מתקדם.

ארגזי כלים מפלסטיק

ארגז כלים מפלסטיק מהווה דרך מהירה, יעילה וזולה לאחסן את כלי העבודה היומיומיים שלך. עם תוספת של כלים נוספים כמו ברגים, מסמרים, מברג פיליפס או פליירים, ארגז כלים יכול להיות חשוב, עמיד ומאפשר גישה מהירה לכלים. לא משנה איזה חומר תבחר, חפש ארגז כלים שמספק כמה תוספות ארגוניות.

ארגזי כלים רבים מגיעים עם מגירות המאפשרות לך לפרוס ולארגן את הכלים לגישה נוחה, יחד עם מגשים וארגוניות נשלפים. אתה יכול גם לבחור בארגז כלים עם מגשים או פחים שמתפרסים כלפי חוץ בפתיחה. אם הכלים שלכם יושארו באתר עבודה או בשטח פתוח, מומלץ לחפש ארגז כלים עם מכסה ננעל ליתר ביטחון.

ארגזי כלים מאלומיניום

אלומיניום הוא בחירה פופולרית מכיוון שהוא גם חזק ועמיד, וגם קל משקל כמו פלסטיק. העלות של ארגזי כלים מאלומיניום מעט גבוהה יותר מאלו שעשויים פלסטיק, אך הם נוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר. תיבות אלו מועדפות מאוד עבור אנשי מקצוע בתחומי תחבורה וכימיקלים שבהם עמידות ומשקל נמוך חיוניים לעבודה.

ארגזי כלים מפלדה

אם אתה מחפש חומר כבד במיוחד, ארגז כלי עבודה מפלדה הוא הבחירה הטובה ביותר שלך. דגמים אלה מיועדים לעמידות יוצאת דופן, חוזק והגנה מפני שחיקה. בעוד פלדה יכולה להיות קצת יותר יקרה, ארגזים מפלדה קלים לטיפול ובדרך כלל מחזיקים מעמד הרבה יותר זמן מהאפשרויות האחרות, מה שהופך אותם לחלופה טובה לשימוש מקצועי ותעשייתי.

ארגזי כלים עמידים למים

ארגזי כלים מסוג זה כוללים אטם מים המבטיח אחסון בטוח ויבש, והם מבוקשים מאוד בעת נשיאת ציוד רגיש לקורוזיה ולחות. ארגזי כלים אלה בעלי יכולת אחסון גדולה במיוחד עם מכסה לפתיחה בנוסף, קלה. ידית האחיזה הארגונומית שלהם מאפשרת נשיאה קלה של משאות כבדים.

3 נקודות שיש לשים לב אליהן בעת ​​רכישת ארגז כלים:

צבע וציפוי

בעוד שניתן לשקול את כל הצבעים עבור ארגזי כלים בשימושים ביתיים, ישנם ציפויים צבעוניים שנחוצים לסביבות עבודה מסויימות בהתאם לתקנים.

קבע את צרכי האחסון

הצורך של כל אדם בכלי עבודה משתנה וכך גם שטח האחסון. חשמלאי מקצועי יזדקק לארגז כלים שונה מאשר בעל בית ממוצע שצריך לבצע עבודות תיקון קלות בלבד. כמות הכלים שבבעלות אדם צריכה להיות מאוחסנת ארגונומית בקופסה מבלי לגרום למכשולים נוספים בתנועה או סגירה בטוחה.

קיבולת עומס

יכולת האחסון של ארגז הכלים נקבע על פי החומר שהוא מיוצר והעיצוב שלו. סוג הכלים שמישהו בוחר להכניס לקופסה קובע את המשקל שארגז כלים יכול להחזיק. כל ארגז כלים מגיע עם נפח אחסון שנקבע או מוגדר מראש כדי שיהיה ניתן לדעת את מגבלת האחסון ולמנוע כל סוג של תאונה בזמן נשיאה ותנועה. בחר ארגז כלים שיכול לשאת את המשקל של כלי העבודה שלך.

באתר "אוריאל שי" תמצאו מגוון רחב של כלי עבודה איכותיים שיתאימו בדיוק לארגז הכלים שלכם ומיועדים לצרכים מקצועיים וביתיים. לחצו כאן ובקרו בחנות שלנו.