חברת MENNEKES

כולנו עושים שימוש במכשירי חשמל וברכיבי חשמל. הם נמצאים סביבנו כל הזמן, ואנחנו לא יכולים בלעדיהם. חשמל בעידן המודרני הוא כמו אויר לנשימה, הוא כזה שכל אחד עושה בו שימוש גם אם אנחנו לא מבינים את כל התהליכים. השימוש בחשמל כולל שימוש בחיווטים, בתקעים ושקעים ובכל מה שמסביב ויש טכנולוגיות שלימות סביב הרכיבים הללו של חברות גדולות מאוד בעולם. אחת המוכרות שבהן וזו שאחראית על מוצרי חשמל ליישומים תעשייתיים כמו גם על דברים אחרים, היא חברת MENNEKES העולמית. יש לה ייצוג במדינות שונות בעולם וכן, גם במדינה הקטנה שלנו היא מקבלת ייצוג. אז הנה קצת על החברה ועל המוצרים שלה.

חלק ממוצרי החברה

חברת MENNEKES העולמית היא חברה שקיבלה את שמה בזכות המוצרים האיכותיים שהיא מספקת. כשמדובר על מוצרי חשמל אלו יכולים להיות בין השאר התקני חיווט שונים מה שאומר חוטים שמאוגדים בתוך רכיבים לצרכים שונים. אלו יכולים להיות גם מארזים של מתגים שונים כמו גם המתגים עצמם, אלו יכולים להיות ספקי כוח, וכמובן שקעים ותקעים. חברת MENNEKES היא לא עוד חברה אלא כזו שמספקת את המוצרים שלה למדינות שונות, מדינות מפותחות שבהן הסטנדרטים גבוהים מאוד. אם אתם צריכים את המוצרים שחברת MENNEKES הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת בנוגע למה שהיא מקפידה עליו, על הסטנדרטים שלה ועל הבטיחות שמבחינת החברה היא ללא פשרות.

עמידה בדרישות מחמירות

בתעשיית החשמל והתעשייה בכלל, יש דרישות מחמירות מאוד. הדרישות הללו הם כאלו בגלל ההבנה שכל בעיה או תקלה עלולה לגרום לנזקים גדולים, וכשיש נזק זה יכול לגרום להשבתה של מכונות ולעלות גבוהה מאוד. בגלל זה חברות תעשייה גדולות עובדות רק עם הרכיבים של חברת MENNEKES כי הן רוצות להיות בטוחות שהן מקבלות את הטוב ביותר. ואכן, מוצרי חברת  MENNEKES הם מוצרים שעומדים במבחנים מחמירים מאוד, מבחנים שבודקים את יכולת העמידות שלהם בסביבות קשות. רק מה שעובר את בקרת העמידות מאושר וניתן לעשות בו שימוש. אם גם אתם רוצים את הטוב ביותר, אתם צריכים לבחור ב- MENNEKES

עמידה בתקנים בין לאומיים

אחת הדרכים לדעת על רכיבים ומוצרים שונים שהם רכיבים ומוצרים איכותיים, כאלו שיחזיקו מעמד שנים ארוכות ויהיו עמידים ובטוחים היא אם יש להם אישורי תקינה בין לאומיים. התקנים הללו מוסכמים על כולם והם נחשבים למדד לאיכות, ואם אתם רוצים לדעת שאתם קונים את הטוב ביותר, וודאו שהחברה שמוכרת לכם את הרכיבים והמוצרים היא חברה שעומדת בתקנים כמו ISO 9001 ואחרים. חברת MENNEKES היא חברה שעומדת בתקן הזה כמו גם בתקנים בין לאומיים אחרים, חברה ששמה לעצמה למטרה להיות הטובה ביותר בתחום.

תחומים אחרים בהם החברה עוסקת

חברת MENNEKES היא חברה שעוסקת בתחומים רבים והנה כמה מהם:

  • מתקני עיבוד מזון – חברת MENNEKES היא חברה שמייצרת מתקני עיבוד מזון, מתקנים איכותיים שעומדים בתקנים מחמירים. כשזה מגיע למזון, אסור שתהיה קורוזיה או חלודה וצריך שאם יד הם יטופלו במהירות, וחברת MENNEKES מייצרת ומשווקת מוצרים שנבנו לעמוד בפני שטיפה.
  • מוצרי ריתוך – ריתוך הוא אחת העבודות החשובות ביותר, אך גם כזו שעשויה להיות מסוכנת. היא מתבצעת על ידי אנשי מקצוע בתחום וצריכה להיות בטיחותית כמה שניתן. חברת MENNEKES היא חברה שמייצרת לתעשיית הריתוך והיא מקפידה על כך שהמוצרים שלה יהיו מוצרים שמגנים על המשתמש בהם. יש לה פטנטים והתקנים שונים שאמורים לסייע במטרה הזו.

שימוש באנרגיה ירוקה

היום יש יותר ויותר מודעות לשימוש באנרגיה ירוקה. אם פעם המונח אנרגיה ירוקה היה מושג לא מוכר, היום אין מי שלא יודע מהו. אנרגיה ירוקה זה אומר קודם כל הפחתה שלה ושימוש באמצעים כמה שפחות מזהמים על מנת שלא לפגוע או לפגוע כמה שפחות בכדור הארץ. יש היום מאמץ עולמי לשימוש באנרגיה ירוקה כמה שיותר וחברת MENNEKES היא חברה שנרתמת לכך. חברת MENNEKES מייצרת את המוצרים שלה גם תחת תקנים שנוגעים לאנרגיה ירוקה, תקנים מחמירים עולמיים.

פתרונות בהתאמה אישית

בסופו של דבר, לכל תעשייה יש את הצרכים שלה ויש את הדרישות שלה. לא תמיד היא יכולה לעשות שימוש במוצרים אוניברסליים והיא צריכה לא פעם פתרונות שיהיו בהתאמה אישית. פתרונות כאלו יאפשרו לה לעבוד טוב יותר ולקיים את עצמה בצורה יעילה יותר. צריך חברה שתייצר רכיבים בהתאמה אישית וכזו היא חברת MENNEKES שמייצרת בהתאם לדרישה ספציפית בין השאר. חברת MENNEKES היא חברה שרואה את טובתו וצרכיו של הלקוח לפני הכל, היא עושה כל שביכולתה לענות על הדרישות ומתאימה את עצמה למדינה בה היא מספקת שירותים.

בטיחות מעל לכל

בסופו של דבר, הדבר המשמעותי והחשוב ביותר הוא הבטיחות. לא משנה על איזה תחום מדובר ובעיקר כשמדובר על ייצור לתעשייה, הבטיחות צריכה להיות מעל לכל. העובדים צריכים להיות בטוחים שנותנים להם לעבוד עם רכיבים בטוחים והחברה צריכה לדעת שהיא עושה הכול על מנת לשמור על בטיחות עובדיה, וזו אחת הסיבות שחברת MENNEKES היא חברה פופולארית כל כך. זו חברה ששמה לעצמה למטרה להיות אל רק הטובה בתחום אלא גם הבטוחה בתחום. כל מוצר שהיא מייצרת עובר את הבדיקות הקפדניות ביותר על מנת שניתן יהיה להשתמש בו ללא כל חשש. אם אתם עושים שימוש במוצריה של חברת MENNEKES, אתם יודעים שאתם לא רק הולכים על איכות אלא גם הולכים על בטיחות