שקעים ותקעים MENNEKES

חשמל הוא משהו שנמצא סביבנו כל הזמן. בעולם המודרני הוא חלק מאיתנו, ובני האדם פיתחו בו תלות כך שאם הוא לא עובד לכמה זמן, קשה מאוד להתנהל בלעדיו. חשמל הוא לא רק תאורה אלא גם מכשירים רבים שאנו עושים בהם שימוש, מכשירים שתומכים בכל דבר שאנו עושים בין אם זה לאכול, לישון, או להתנהל בכל עניין שהוא. חיבור מכשירים למערכת החשמל הינו על ידי תקע ושקע, שני רכיבים שהם לכאורה פשוטים אך אם משהו בהם לא תקין המכשיר לא יעבוד וגם עלול להינזק. שקעים ותקעים של חברת MENNEKES הינם שקעים איכותיים, אמינים וכאלו שאפשר לסמוך עליהם.

קצת על חברת MENNEKES

חברת MENNEKES היא חברה שקיימת כבר כ-80 שנה, חברה שיש לה נציגויות בכל רחבי העולם והיא שם נרדף לאיכות ולמצוינות. זו חברה שמייצרת רכיבים שונים ועוסקת בכמה תחומים, חברה שבין השאר מייצרת רכיבים שקשורים לזרם החשמל ומסייעים לו לעבור בצורה טובה כמו שקעים ותקעים. לחברה מתקני ייצור בגרמניה לתחום הזה והיא מביאה לידי הלקוחות שלה את המוצרים הטובים והבטוחים ביותר. היום, כשמוצרי חשמל הם מרכיב משמעותי בחיינו חשוב שכל רכיב בהם יהיה חזק ועמיד. חברת MENNEKES מספקת את העמידות הזו ועושה זאת במקביל להתעסקות בתחומים נופים כמו אנרגיה ירוקה, ייצור וריתוך, עיבוד מזון, ייצור תעשייתי והכל תוך התאמת הפתרונות בהתאמה אישית.

התנהלות בטוחה עם שקעים

ההתנהלות עם שקעים ותקעים חייבת להיות התנהלות בטוחה, התנהלות כזו ששומרת על המשתמש. יש המלצות שונות להתנהלות עם שקעים והנה כמה מהן:

  • לא להשתמש בכוח – כולנו מכירים את המשפט "מה שלא הולך בכוח, הולך בעוד יותר כוח", משפט שהוא כמובן הומוריסטי בטח כשהוא נוגע לשקעים ותקעים. מי מאיתנו לא ניסה להכניס בכוח תקע לשקע ואז הוא שהוא הצליח או שהוא התייאש. אבל האמת היא שזה אחד הדברים האסורים ביותר עם חשמל. אסור בשום מצב להכניס בכוח תקע לשקע כי סביר להניח שהם לא מתאימים ובסופו של דבר השקע עלול להישבר ואם הוא יישבר, מי שיכניס עלול להיות בסכנה.
  • אם יש לכם בבית שקע שבור, אל תכניסו אליו תקע בכל מצב. זו סכנת התחשמלות ברורה ואם יש ילדים בבית כדאי מאוד לכסות את השקע ואף להשגיח עליו עד שיבוא מישהו שיתקן אותו.
  • חימום שקע – שקע לא אמור להתחמם ואם הוא כן התחמם, יכולות להיות לכך שתי סיבות. סיבה אחת היא שהשקע לא תקין מה שאומר שהחיווט בו בעייתי, והסיבה השנייה שיכולה להיות היא שהמכשיר אליו הוכנס השקע אינו תקין. מה עוד יכול לחמם את השקע? אם התקע שמחובר אליו אינו מחובר אליו בצורה יציבה אלא באופן רופף, הוא יכול להתחמם.

ילדים ושקעים

ילדים קטנים ושקעים זה שילוב שעלול להיות מסוכן. ילדים הרי חוקרים כל דבר וגם שקע יכול לעניין אותם, ואם יש להם ביד סיכה והם ידחפו אותה לחשמל, זה יכול להיגמר באסון. אז מה עושים? בדיוק בשביל זה יש שקעי בטיחות לילדים, כדי שהם לא יוכלו לשחק איתם וגם כדי שאם הם ינסו להכניס מכשיר חשמלי הם לא יצליחו. שקעי בטיחות הם מעין מכסים שמכסים את השקע, ואי אפשר להוציא אותם בקלות בטח לא עבור ילד. יש גם שקעי בטחון עם תריסים פנימיים, כך שבשביל להכניס את התקע יהיה צורך בכוח רב. אין ספק שמי שיש לו ילדים קטנים בבית או שזהו בית שיש בו ילדים כלשהם בתדירות גבוהה או מידי פעם, כדאי שיתקין שקעי בטיחות.

שקעים ותקעים – מה חשוב?

אם אתם עומדים לקנות תקעים ושקעים כמו גם כל רכיב חשמל כלשהוא, אל תקלו ראש בזה. אלו רכיבים שנראים ללא חשיבות אך למעשה, הם עשויים להוות את ההבדל בין שימוש נכון ויעיל במכשיר כמו גם בטוח, ובין סכנה או תקלה במכשיר בגלל שקע או תקע לא תקין. הנה כמה דברים שחשוב לוודא לפני שרוכשים אותם, בעיקר אם זה לתעשייה ובכמות גדולה.

  • ידידותיות למשתמש – כל דבר שאנו קונים ושיש לנו, צריך להיות ידידותי למשתמש. למה? כי זה יותר נוח ויותר נכון, כי זה יותר פשוט לשימוש. בבואכם לרכוש שקעים ותקעים אל תוותרו על קלות שימוש ועל שימוש נוח וידידותי.
  • איכות גבוהה – בסופו של דבר, מה שקובע אם רכיב כלשהוא הוא רכיב מומלץ הוא האיכות שלו. קנייה של רכיבי חשמל היא קנייה לטווח ארוך והרכיבים של חברת MENNEKES נחשבים לאיכותיים במיוחד. לא סתם זו חברה שקיימת כבר קרוב ל-100 שנה ולא לחינם היא מתפרשת על פני הגלובוס כולו. בבואכם לקנות רכיבי חשמל בחרו במותג על מנת שתהיו רגועים שהאיכות גבוהה.
  • בטיחות מעל לכל – שקעים ותקעים הם רכיבים שתשומת הלב שלנו אליהם מינימלית ביום יום. אנחנו לא שמים אליהם לב ולעיתים הם יכולים להיות שרופים או עם נזק אחר ואנחנו לא נראה את זה. בכל מה שנוגע אליהם, הבטיחות צריכה להיות מעל לכל. את צריכים להיות רגועים שהם תקינים ושהם בטוחים לשימוש, כמו גם עבור הסביבה, הילדים ומי שנמצא. חברת MENNEKES היא חברה שמקפידה מאוד על כל מה שנוגע לבטיחות והייצור שלה עובר בקרה קפדנית.

אם אתם מחפשים שקעים ותקעים כמו גם רכיבי חשמל אחרים ודברים נוספים, אתם צריכים לחפש את המותג MENNEKES כדי שתהיו רגועים.