4 סיבות עיקריות להתקנת מגן ברקים תלת פאזי בעסק שלכם


חשמל חיוני כמעט בכל היבט של עסקים מודרניים, אך נחשולי מתח עלולים לגרום נזק משמעותי לציוד, השבתה ואובדן הכנסה. נחשול מתח יכול להתרחש תוך אלפיות שניות ולגרום לעלייה מסיבית במתח שיכולה להעמיס יתר על המידה על מערכות חשמל, וכתוצאה מכך מובילה לתיקונים יקרים או אפילו לכשל מוחלט בציוד.

התקנת מגן ברקים תלת פאזי בעסק שלכם יכולה למנוע את הבעיות הללו. להלן ארבע סיבות עיקריות להתקנת מגן מתח תלת פאזי בעסק שלכם:

הגנו על הציוד שלכם מפני נזק

נחשול מתח יכול להזיק לציוד חשמלי על ידי עומס יתר על המעגלים שלו במתח מופרז. זה יכול לגרום המסת חוטי חשמל, התפוצצות נתיכים ועלול לפגום ברכיבים שונים. במקרים מסוימים, הנזק עלול להיות כה חמור עד שהציוד אינו ניתן לתיקון, ומצריך החלפה שכרוכה בעלויות גבוהות. מגן ברקים תלת פאזי יכול למנוע נזקים מסוג זה על ידי הסטת המתח העודף מהציוד והארקה בטוחה שלו.

צמצמו את זמני ההשבתה והימנעו מאובדן הכנסות

במקרה שהעסק שלכם חווה נחשול מתח שפוגע בציוד, אתם עלולים לעמוד בפני זמן השבתה יקר בזמן שאתם מחכים לתיקונים או להחלפת ציוד. זמן השבתה זה עשוי לגרום לאובדן פרודוקטיביות, לאיבוד הכנסות ולהשפעה שלילית על המוניטין של העסק שלכם. התקנת מגן מתח תלת פאזי יכולה לעזור למזער זמן השבתה ואובדן הכנסות על ידי מניעת נזק לציוד והבטחה שהעסק שלכם יוכל להמשיך לפעול בצורה חלקה.

הימנעו מסכנות בטיחותיות

נחשולי מתח עלולים ליצור גם סכנות בטיחותיות במקום העבודה. אם מערכת חשמלית נתקלת בעומס יתר, היא עלולה להתחמם יתר על המידה ואף לגרום לשריפה. הדבר עלול לסכן עובדים ולפגוע ברכוש שלכם. מגן מתח תלת פאזי יכול למנוע סכנות בטיחותיות אלו על ידי הסטת מתח עודף הרחק ממערכת החשמל וביצוע הארקה בטוחה.

חסכו כסף בטווח הארוך

אמנם התקנת מגן מתח תלת פאזי עשויה להיראות כמו הוצאה נוספת, אך למעשה היא יכולה לחסוך לכם כסף בטווח הארוך. העלות של החלפת ציוד פגום, זמן השבתה, אובדן הכנסה וסכנות בטיחותיות פוטנציאליות יכולות לעלות בהרבה על העלות של מגן מתח. בנוסף, מגן מתח יכול לעזור להאריך את חיי הציוד החשמלי שלכם ולהפחית את הצורך בתיקונים יקרים או בהחלפת ציוד בעלות גבוהה.

כיצד לבחור מגן מתח לעסק?

בחירת מגן מתח תלת פאזי לעסק כרוכה במספר גורמים שצריך לקחת בחשבון כדי להבטיח שהמגן מתאים למערכת החשמל ומגן על הציוד מפני תנודות מתח. להלן השלבים שתוכל לבצע כדי לבחור מגן מתח תלת פאזי לעסק שלך:

  • זהו את טווח המתח - קבעו את טווח המתח של המערכת החשמלית שלכם, הכולל את המתח הנומינלי ואת טווח תנודות המתח שעלולות להתרחש.
  • קבעו את קיבולת העומס - חשבו את קיבולת העומס הכוללת של הציוד שיוגן על ידי מגן המתח. זה יעזור לכם לבחור מגן שיכול להתמודד עם כושר העומס הנדרש.
  • בחרו את סוג מגן המתח - ישנם מספר סוגים של מגיני מתח תלת פאזיים, כולל מגני מתח, ווסתי מתח ומייצבי מתח. בחרו את הסוג המתאים ביותר לצרכי העסק שלכם.
  • בדקו את זמן התגובה - זמן התגובה של מגן המתח הוא הזמן שלוקח למגן להגיב לתנודות מתח. בחרו מגן מתח עם זמן תגובה מהיר כדי להבטיח שהציוד שלכם מוגן מפני עליות מתח פתאומיות.

בהתחשב בגורמים אלו, תוכלו לבחור מגן מתח תלת פאזי המתאים לעסק שלכם.

בחברת "אוריאל שי" תוכלו למצוא מגוון מגני מתח איכותיים ואמינים שיסייעו לכם בהגנה על הציוד והבטיחות בעסק. לחצו כאן כדי לבחור את מגן המתח המתאים ביותר לצרכים שלכם.