אוטומציה בבית: מהו שעון אסטרונומי ואיך לכוון שעון שבת דיגיטלי?



במשך שנים רבות, בתים פרטיים, סביבות תעשייתיות וחברות תאורת נוף היו תלויות בטכניקות שונות כדי להפוך את מנגנון ההדלקה והכיבוי של גופי תאורה ומכשירי חשמל לאוטומטי. בהיעדר אוטומציה זו, מערכת התאורה החיצונית הצריכה הפעלה וכיבוי ידניים שיכלה להיות משימה מסורבלת עבור רוב בעלי הבתים או האחראיים על התאורה.

טיימר אסטרונומי הוא אחת הדרכים הנוחות לנהל את תאורת הנוף שלכם. השימוש בטיימר אסטרונומי הוא פתרון זול יחסית להפעלה או ביטול של מערכת התאורה החיצונית שלכם. טיימרים אסטרונומיים פועלים על ידי תכנון תזמוני הזריחה והשקיעה בטיימר. לטיימר אסטרונומי אין חיישן אור. לכן, הוא מאפשר התאמות טובות יותר בזמני התחלה וסיום עם מגוון רחב של פעולות מוגדרות מראש. טיימרים אסטרונומיים עושים שימוש במסד נתונים מוגדר מראש הכולל תזמון זריחה ושקיעה כדי להנחות את מערכת התאורה האדריכלית שלכם לגבי זמני ההפעלה והכיבוי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזין מעט מידע לטיימרים האסטרונומיים שלכם כמו המיקום שלכם, תאריך ושעה ובאיזו שעה בלילה אתם רוצה שתאורת הנוף שלכם תאיר.

טיימרים אסטרונומיים קלים לשימוש כמו שהם נשמעים. אתם צריכים להגדיר אותם פעם אחת ולאחר מכן תהיו חופשיים מהטרחה של הדלקה וכיבוי של תאורת החוץ שלכם מדי ערב.

טיימרים אסטרונומיים מציעים יתרון גדול בכך שהם מדויקים יותר בהשוואה לאפשרויות זמינות אחרות של אוטומציית תאורה. בנוסף לכך, טיימרים אסטרונומיים מציעים גיבוי סוללה טוב יחסית. המשמעות היא שגם אם יש הפסקת חשמל, המכשיר מסוגל לעבוד. למרות שתמיד קיימת אפשרות לסיטואציה ייחודית, הטיימרים האסטרונומיים הנפוצים מציעים את התמורה הטובה ביותר לבעלי בתים והם הכי קלים לתפעול. טיימרים אסטרונומיים הפכו פופולריים יותר ככל שבעלי בתים התחילו ללמוד על היתרונות המדהימים שהם מציעים.

בחברת אוריאל שי אנו מציעים טיימרים אסטרונומיים של המותגים המובילים. הטיימרים האסטרונומיים שאנו משווקים מציעים דרך פשוטה ונטולת טרחה כדי להפוך את תאורת הנוף שלכם לאוטומטית באמצעות מערכת אלחוטית ובעלת התקנה קלה. הדבר הטוב ביותר בטיימרים האסטרונומיים שלנו הוא שאתם יכולים להתקין אותם במערכות ההתאורה והחשמל החדשות והקיימות שלכם.

שעוני שבת דיגיטליים ואנלוגיים

בישראל, טיימר הכיבוי וההפעלה המוכר ביותר ידוע בשם "שעון שבת". עבור אנשים דתיים ושומרי מסורת אשר נמנעים מהדלקה והכיוי של מכשירי חשמל בשבת, שעון שבת מאפשר ליהנות מתאורה אוטומטית המופעלת ונכבית על פי זמנים מוגדרים מראש.

ישנם סוגים רבים של שעוני שבת דיגיטליים ואנלוגיים. אנשים רבים תוהים איך לכוון שעון שבת דיגיטלי או אנלוגי בהתאם לסוג השעון שהתקינו בביתם, אך התשובה לשאלה זו אינה אחידה ומצריכה מענה ספציפי לפי כל סוג של שעון. אנו ממליצים לכם לקרוא את הוראות השימוש המצורפות למכשיר או לחפש את שם הדגם ביוטיוב. דגמים רבים מופיעים שם עם הסברים פשוטים וברורים להפעלה וכיוון של השעון.

חברת אוריאל שי משווקת ממגוון שעוני שבת דיגיטליים אנלוגיים. ניתן לראות את דגמי שעוני השבת באתר שלנו ואף לקבל פרטים וייעוץ בחנות או בשיחת טלפון.

אנו משווקים שעוני שבת איכותיים ומתקדמים אשר מאפשרים לכם ליהנות מהפעלה וכיבוי של התאורה והחשמל בבית בהתאם לזמנים שהגדרתם מבעוד מועד. התקנת שעון שבת דיגיטלי או אנלוגי בבית מהווה פתרון נוח ופשוט לשימוש עבור אנשים שומרי שבת שמעוניינים בפתרון אוטומטי יעיל ונוח וכן עבור אנשים רבים אשר מעוניינים להגדיר את שעות ההפעלה והכיבוי של התאורה בביתם בשעות ובימים מסוימים על פי העדפותיהם.