יותר חסכוניים, פחות מזהמים: אלה היתרונות שברכבים חשמליים


ישנם יתרונות רבים של כלי רכב חשמליים (EV) על פני מכוניות בנזין או דיזל קונבנציונליות.לא במקרה, יותר ויותר אנשין, בין אם יחידים או משפחות, בוחרים להתקדם לרכב חשמלי משלל מניעים, כארש הבולטים שבהם הם חיסכון בהוצאות הדלק ושיקולים אקולוגיים. 

עם התפתחות שוק הרכבים החשמליים, ישנן יותר אפשרויות טעינה ומכוניות חשמליות הופכות לנגישות ואטרקטיביות יותר

אלה היתרונות הבולטים באחזקת רכב חשמלי:

זול יותר להפעלה

עלות החשמל הדרוש לטעינת רכב חשמלי נמוכה בכ-40% מהעלות לשימוש בבנזין עבור רכב בגודל דומה שנוסע באותו מרחק. העלות תהיה נמוכה יותר באמצעות טעינת הרכב החשמלי ממערכת PV סולרית או בתחנות טעינה חינמיות.

תחזוקה זולה יותר

לרכב חשמלי עם סוללות (BEV) יש פחות חלקים נעים מאשר מכונית בנזין או דיזל רגילה. השירות קל יחסית, פחות תכוף ובסך הכל זול יותר מרכב הפועל באמצעות בנזין או דיזל.

כל סוללות EV מתכלות (נעשות פחות יעילות). רוב יצרני הרכב מתחייבים שסוללות של רכבים חשמליים לא ידרדרו מתחת לרמה מסוימת במשך כשמונה שנים. עם זאת, ייתכן שיהיה צורך להחליף סוללה ברכב חשמלי בזמן שהרכב בבעלותכם.

לרכבים חשמליים היברידיים נטענים (PHEV) יש גם מנוע בנזין או דיזל שזקוק לטיפול, כך ש-PHEV יהיה כרוך בהוצאות תחזוקה גבוהות יותר מאשר BEV.

טוב יותר לסביבה

רכב חשמלי פחות מזהם - על ידי הבחירה לנהוג ברכב חשמלי אתם למעשה עוזרים להפחית את זיהום האוויר שנוצר מפליטת מזהמים ברכבים הפועלים על בנזין או דיזל.. לרכב חשמלי יש אפס פליטות של חומרים מזהמים, אך עדיין הוא יוצר מידה מסוימת של פליטת גזי חממה כאשר הוא נטען מרשת החשמל.

אנרגיה מתחדשת - אם יש לכם מערכת PV סולארית ואתם מטעינים את הרכב החשמלי שלכם במהלך היום, אתם יכולים להפחית את פליטת גזי החממה מהרכב שלכם אפילו יותר. דרך נוספת היא לרכוש את GreenPower מחנות ייעודית לכך. ואז, גם אם תטעינו את ה-EV שלכם מרשת החשמל, החשמל שלכם יגיע ממקורות אנרגיה מתחדשים.

טוב יותר לבריאות שלנו

הפחתת פליטה של מזהמים היא בהחלט יתרון גדול עבור הבריאות של כולנו. איכות אוויר טובה יותר תוביל לפחות בעיות בריאותיות ולעלויות הנגרמות מזיהום אוויר. רכבים חשמליים הם גם שקטים יותר ממכוניות בנזין ודיזל, מה שאומר פחות רעש אשר פוגע בסביבה.

טוב יותר לרשת החשמל

אם טעינת הרכב החשמלי מנוהלת ביעילות, בעיקר מחוץ לתקופות שיא הביקוש לחשמל, זה עוזר ליצור פרופיל ביקוש יציב ורציף יותר של רשת החשמל על פני תקופה טיפוסית של 24 שעות. זה עוזר במגוון פרמטרים:

  • לנצל טוב יותר את רשת החשמל

  • לעזור לבעלי רכבים חשמליים להימנע מתקופות טעינה בעלות גבוהה יותר

  • לעזור לכל מערכת החשמל לעבוד בצורה יעילה יותר

  • לסייע בשילוב של יותר מערכות אנרגיה מתחדשת קטנות וגדולות ברשת החשמל

טוב יותר לביטחון האנרגיה שלנו

ברמה הלאומית, כלי רכב חשמליים יכולים לעזור באבטחת האנרגיה הלאומית, משום שישראל תלויה מאוד במדינות אחרות ליבוא ​​נפט.

קל להפעיל את רכבי החשמל ממקורות אנרגיה מקומיים ומתחדשים, מה שמפחית את התלות שלנו בנפט זר. רכבים חשמליים לא יושפעו אם אספקת הדלק לישראל תפחת אי פעם או שעלויות הדלק יגדלו באופן משמעותי.

מגוון מוצרים לטעינת רכבים חשמליים במקום אחד

בחברת אוריאל שי, תוכלו למצוא מגוון מוצרים ופתרונות מתקדמים לטעינת רכבים חשמליים. אנו משווקים שלל מוצרי טעינה של חברת mennekes, החברה המובילה בעולם למוצרי טעינת רכבים חשמליים.