איזה כבל טעינה לרכב חשמלי מתאים לרכבכם ומדוע חשוב לבחור בכבל איכותי?


ככל שגובר הביקוש העולמי למכוניות חשמליות, כך מיוצרות מכוניות חשמליות חכמות ומתקדמות יותר ובהתאם גדל הצורך בכבלי טעינה חזקים, איכותיים ומהירים שיאפשרו לכל רכב חשמלי להיטען באופן מיטבי ומהיר ולשמור על תקינותו לאורך זמן. 

משום כך בחרנו לספק ללקוחותינו היצע רחב של כבלי טעינה מתוצרת חברת MENNEKES הגרמנית, מובילה בתחום ייצור כבל טעינה לרכב חשמלי בהתאמה אישית. 

מיהי חברת MENNEKES?

חברת MENNEKES מפתחת ומייצרת חיבורי טעינה וכבלי טעינה מותאמים אישית עבור יצרני הרכב והספקים שלהם. יצור כבלי הטעינה מותאם למפרטים לאומיים ובינלאומיים בשוק החדש של מוביליות חשמלית. התהליכים הנעשים בארגון מותאמים לצרכי תעשיית הרכב ועומדים בדרישות של מערכת ניהול איכות על פי תקן IATF 16949 החדש.

פיתוח וייצור מוצרי הטעינה

כל התהליכים הלוגיסטיים בתעשיית הרכב ממופים באמצעות התוכנה הסטנדרטית SAP R3. זוהי מערכת CAQ מודרנית המהווה בסיס לשקיפות ואמינות. יכולות הליבה של כל החברות בקבוצת MENNEKES משמשות לפיתוח וייצור כבלי טעינה וכניסות הטעינה בהתאם לדרישות הספציפיות של כל לקוח.

מגוון המוצרים של קבוצת MENNEKES כולל מבחר רחב ומגוון החל מרכיבים בודדים כגון תקעי טעינה, צימודים ושקעים, דרך כבלי טעינה שהורכבו מראש ועד עמדות טעינה חכמות ושירותי חיוב המיועדים לשימוש בשטחים פרטיים או ציבוריים.

הכירו את מוצרי חברת MENNEKES:

כבלי טעינה מסוג MODE 2

כבלים אלו מיוצרים בהתאם לתקן IEC 62752. ניתן לחבר אותם לתשתית הביתית הרגילה וליצור הספק טעינה של עד 3.7 קילוואט. המוצר ידידותי במיוחד למשתמש, שכן אין צורך בהגדרות נוספות והוא עומד בדרגות הגנה IP 44 (מחברי תקע) ו-IP 67 או 69k (מודולי טעינה) מפני אבק ומים.

המארז החזק מבטיח בטיחות בנסיעה ובנוסף מודול הטעינה מאפשר ניהול טמפרטורה רב-שלבי.

כבלי טעינה מסוג MODE 3

כבלים אלו מיוצרים בהתאם לתקן IEC 62196/61851. ניתן לחבר אותם לתשתית הטעינה הסטנדרטית בשטחים ציבוריים ולהפיק הספק טעינה של עד 22 קילוואט. הודות למבנה האיכותי שלו, המוצר מבטיח בטיחות פונקציונלית ובטיחות בנסיעה ועומד בדרגת הגנה IP 44 (מצמדים) מפני אבק ומים.

פתחי טעינה של רכב AC 

מיוצרים בעיקר עבור רכבי PHEV. ניתן להשתמש בהם בפריסה ארצית ותואמת באופן מלא לתשתית הטעינה הקיימת. כניסות אלו מאפשרות טעינה של הרכב בעדינות כאשר הוא נייח, מספקות טעינה של עד 22 קילוואט ועומדות בדרגת הגנה IP 45 במהלך הטעינה.

פתחי הטעינה של הרכב CCS Type 2

מיוצרים בהתאם לתקן IATF 16949: 2016 ומאפשרים טעינת HPC של עד 200 קילוואט. מוצר זה אידיאלי לטעינה מהירה של רכבים חשמליים כאשר הם על הכביש. המוצר עומד בדרגת הגנה IP 54 מפני אבק ומים. פיני מגע מצופים כסף מבטיחים מספר גבוה של מחזורי התאמת מחברים ויצירת חום נמוך.

באתר חברת אוריאל שי ניתן לראות את מפרטי כבלי הטעינה של חברת MENNEKES ולבחור מתוכן את הכבל המתאים ביותר עבורכם.

בנוסף למגוון פתרונות טעינה לרכבים חשמליים, אנו מספקים מגוון רחב פתרונות, כלים, תקעים ושקעים לעבודות חשמל עבור שימוש ביתי, מקצועי ותעשייתי. כל המוצרים והכלים הנמכרים בחברנו עומדים בסטנדרט איכות מתקדם ומותאמים הין לבעלי מקצוע והן לאנשים פרטיים. ניתן לקבל ייעוץ והכוונה מיועצינו לרכישה מיטבית של המוצרים המתאימים ביותר לצרכים שלכם.