המקום בו תשיגו שקעים ותקעים של היצרנית הגרמנית MENNEKES


חברת MENNKES שהוקמה בגרמניה כבר בשנת 1935, שמה לעצמה למטרה להיות יצרנית מובילה בתחום החשמל, וכיום כבר אפשר לומר בפה מלא - שהיא עמדה ביעדים מעל ומעבר לכל דמיון. כיום, היא מונה אלפי עובדים ברחבי העולם, בשמונים סניפים הפזורים על פני שלל מדינות ביבשות שונות, וביניהן ניתן למנות גם את ישראל. תחת מפעליה מיוצרים כיום כ-10,000 מוצרים שידועים באיכות חסרת פשרות, במיוחד מפורסמים בקרב העובדים בעבודות חשמל - שקעים ותקעים של חברת MENNEKES.

המפתח לעבודה עם שקעי חשמל - תכנון מוקפד ומדויק

במסגרת תכנון בתים, מיקום השקעים הוא הוא קריטי וחשוב שהוא ייעשה באופן מקצועי ומהימן, תוך כדי שהשימושים השונים במוצרי חשמל נלקחים בחשבון. ישנם כמה פרמטרים שיש לקחת בחשבון, כאשר בטיחות היא לפני הכל, אך גם הפונקציונליות והאסתטיקה חייבים להיכלל בתכנון המיקומים של השקעים. במיוחד חשובים גובה השקעים והנגישות שלהם, שכן, יש לוודא שאלו העומדים להשתמש בהם יגיעו אליהם בקלות, על מנת לחבר ולנתק את מכשירי החשמל בעת הצורך. לדוגמא, מיקום וגובה השקעים של מכשירי חשמל במטבח, יהיו שונים מאלו של המחשבים בפינת העבודה, מנורת השולחן וכו'. עוד היבט שחשוב לקחת בחשבון בכל עבודה הקשורה בחשמל, הוא הבטיחות. יש להסתיר את השקעים עד כמה שניתן (גם מבחינה אסתטית), וכן לוודא שמיקומם רחוק מהישג ידם של ילדים.

בכל חלל ברחבי הבית, יש לתכנן את השימוש העתידי במוצרי חשמל שונים, ולפיכך להתאים את הגובה. לדוגמא, במטבח כדאי לתכנן איפה יוצב מכשיר המיקרוגל והתנור, הזקוקים לחשמל בכדי לפעול. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון מרחק בטיחות ממים ומחום, כשמדובר במטבחים, כאשר מה שנהוג זה בדרך כלל לקחת מרחק של 20 ס"מ לגובה, מעל השיש. היכן שיוצב המקרר, יש לוודא שהשקע מספיק גבוה, בהתאם למיקום הכבל על המכשיר. עוד דוגמא - בחדר השינה, יש לתכנן היכן יוצבו מנורות הקריאה, ולפיכך להתאים את גובה השקעים בקרבת מקום (לרוב מעל שני צידי המיטה).

כיצד לשמור על תקינות השקעים?

התקנה נכונה של השקעים היא כמובן הצעד הכי חשוב לשם שמירה על בטיחות, שימושיות ואף על האסתטיקה, אך בשלב הבא, חשוב לדעת כיצד לשמור על תקינותם, על מנת שישמשו אותנו לאורך זמן וימשיכו לתפקד כראוי. ראשית, יש לוודא שהשקעים השונים מתוכננים כך שחוטים של מכשירים שונים לא יגעו זה בזה, ובמיוחד - שלא יתחממו השקעים. 

אמרתם בטיחות - אמרתם MENNEKES

כידוע, בכל הקשור לחשמל, בטיחות היא ערך עליון, וכך גם בעיסוק בשקעים ותקעים.
בקגע שאתם רוכשים את השקעים והתקעים של חברת MENNEKES, אתם יכולים להיות רגועים וסמוכים - שהם הבטיחותיים ביותר שניתן להשיג.

את המוצרים הבאים של חברת MENNEKES, תוכלו להשיג באתר של אוריאל שי:

שקע לקיר IP44 | IP67 תוצרת MENNEKES

תקע לקיר IP44 | IP67 תוצרת MENNEKES

שקע לפנל משופע IP44 | IP67 תוצרת MENNEKES

שקע נייד IP44 | IP67 תוצרת MENNEKES

שקע לפנל ישר IP44 | IP67 תוצרת MENNEKES

אינטרלוק אנכי IP44 | IP67 תוצרת MENNEKES

תקע נייד IP44 | IP67 תוצרת MENNEKES

תקע לפנל IP44 תוצרת MENNEKES גרמניה

שקע,תקע ואינטרלוק שעה 3 MENNEKES גרמניה

שקע ותקע שוקו MENNEKES גרמניה

תקע נייד הופך כיוון פאזה MENNEKES גרמניה