להגן על מוצרי החשמל היקרים: מגיני מתח באיכות ללא פשרות


אחת הסכנות הגדולות הכרוכות בחשמל, היא המפגש עם תנאי מזג אוויר כמו ברקים שעלולים לגרום לקצרים ובעקבותיהם התחשמלות או שריפה. 

כיצד נוצרים הברקים?

ברקים הם תוצאה של חיכוך בין שני עננים הנושאים מטען חשמלי שלילי, עד לשחרור של אלקטרונים מתוך האטומים. ברוב המקרים, המרחק מהקרקע לשמים גבוה מספיק כדי למנוע פגיעה של ברק בנו או בחפצים המצויים על האדמה, או לחילופין - העצים הגבוהים יספגו את המכה לפני הבתים, האנשים וכל מה שמצוי למטה על הקרקע. עם זאת, המכשירים החשמליים בבתים וברחובות עלולים לספוג פגיעה של ברקים ולחולל קצר מסוכן, שיגרום למתח גבוה ולהתפשטות של הקצר, שבמקרה הטוב יגרום לנזק במכשירים כמו מחשבים וכו', ובמקרה הרע יגרום לשריפה או להתחשמלות של בני אדם הנמצאים בקרבת מקום.

הפתרון הפשוט והאידיאלי - מגן מתח

מגן מתח, או מגן ברקים הוא מוצר נגיש וקל להתקנה, וניתן להשיג אותו בחנויות חשמל רבות, במחירים נגישים, שלחלוטין יצדיקו את ההגנה על הבטיחות ועל תקינות מכשירי החשמל היקרים שרכשתם. לא רק פגעי מזג האוויר, אלא שגם נפילות מתח שגרתיות עלולות לגרום נזק למכשירים, ולכן כדאי להיערך מבעוד מועד ולרכוש מגיני מתח. המוצרים הפופולריים ביותר שנהוג לצייד גם במגן מתח או מגן ברקים הם מקררים, טלוויזיות מתקדמות ויקרות, לפטופים, מכונות ומייבשי כביסה ומזגנים. אלו מכשירים שתמצאו כמעט בכל בית, והם היקרים והשימושיים ביותר מבין מכשירי החשמל. לעומת זאת, במכשירים זולים יחסית כמו קומקום חשמלי ומיקרוגל, מחיר מגיני המתח עלול להשתוות למחירי המכשירים עצמם, כך שהשיקול כאן הוא שונה. 

אל תקחו סיכון - רכשו את מגיני המתח של היצרנית האיכותית ביותר

כאמור, אם השקעתם את מיטב כספכם במכשירי חשמל טובים ויקרים, כדאי לדאוג למיגון הולם עבורם. מגיני המתח של חברת MERSEN הם המומלצים, האיכותיים והבטוחים ביותר, והם נמכרים באתר של חברת אוריאל שי, המתמחה ביבוא ושיווק של ציוד לעבודה בחשמל. בחברה רוכשים רק את המוצרים האיכותיים ביותר, שעברו את כל בדיקות האיכות הנדרשות, ואתם יכולים לסמוך על כל מוצר של חברת MERSEN, שיעניק למכשירי החשמל שלכם את ההגנה הטובה היותר. 

אלו הם מוצרי החשמל של חברת MERSEN שתמצאו באתר:

מגיני מתח של חברת MERSEN

מגן מתח יתר | מגן ברק 1P 40KA MERSEN STPT2 275V

מגן מתח יתר | מגן ברקים 2P 40KA MERSEN STPT2 275V

מגן מתח יתר | מגן ברקים 4P 40KA MERSEN STPT2 275V

מגן מתח יתר | מגן ברק 3P+1N 40KA MERSEN STPT2 275V

מגן מתח יתר | מגן ברק 4P עם התראה 40KA MERSEN STPT2 275V

מגן מתח יתר | מגן ברק 4P עם התראה 12.5KA MERSEN STPT12 275V

מגן מתח יתר | מגן ברק למערכות סולריות פוטוולטאיות 40KA MERSEN STPT2 1000VDC

מוצרי MERSEN נוספים הקיימים באתר

נתיך סכין - כושר ניתוק גבוה HRC של MERSEN

בסיסים לנתיכי סכין MERSEN

נתיכי אולטרא רפיד 00 חיבור סכין MERSEN

נתיכי אולטרא רפיד 00 חיבור ברגים 

נתיכים גליליים אולטרא רפיד 

נתיך להגנה על רבי מודד פלוק