מנתקי שליפה, נתיכים ואביזרים של היצרנית האמינה ביותר


בשנת 1949 הוקם בטורון שבפולין מפעל לייצור מכשירי מתח נמוך, שהתמחה בייצור ציוד למתגים, מתגים ומכשירים לתעשיית החשמל וכריית הפחם. בשנות השישים, החלה החברה לייצר גם תחנות שנאי ומכשירי מתג ובקרה לצורך ייצוא לברית המועצות. מאז שנות השבעים, היא מייצרת גם יחידות כונן מסוג תיריסטור. עד מהרה, החלה החברה לייצא את מוצריה למדינות שונות ברחבי העולם, בהן מקסיקו, ספרד, גרמניה, טורקיה, הודו ומדינות מרכז אירופה. בשנות השמונים, החלה לייצר גם ציוד לתעשיית כריית הפחם הקשה, המיועד הן לשוק המקומי והן לייצוא לצ'כוסלובקיה, רומניה וברית המועצות.

בשנת 1992 הפכה אפאטור ממיזם ממלכתי לחברת מניות משותפת, והעובדים הקיימים הפכו לבעלי מניותיה. בתחילה פעל המיזם על בסיס נכסים שהוענקו לו באוצר המדינה לשימוש כנגד תשלום. בשנת 1996 היא רכשה את הנכס. בתחילת ינואר ופברואר של אותה שנה בוצעה הנפקה ציבורית של חלק מהמניות הקיימות בשילוב עם הנפקה חדשה. מניות אפאטור נרשמו בבורסת ורשה מאז 24 באפריל 1997. במארס 2004 רכש אפאטור מניות שליטה בחווידניקה פבריקה אפרטורי פומיירוב "פפאל".

ספקית מובילה של פתרונות מודרניים לאוטומציה של הפעלת רשת החשמל

Apator - קבוצת הון בינלאומית של מפיקים ומפיצים של מכשירי מדידה ומערכות, כמו גם ספקית של פתרונות מודרניים לאוטומציה של הפעלת רשת החשמל. הקבוצה פועלת בשלושה מגזרים עסקיים: חשמל, מים, חום וגז, ומספקת פתרונות מדידה לכל שירותי השירות (מדי חשמל, מדי מים, מדי חום, מדי גז) וכן פתרונות מתקדמים טכנולוגית לחשמל חכם, מים וגז. 

כמחצית מהכנסות המכירות של הקבוצה נובעות מייצוא, בעוד שפתרונות ומוצרים מחולקים בלמעלה משבעים מדינות ברחבי העולם. השווקים הזרים השולטים הם בריטניה, הולנד, גרמניה, בלגיה, צ'כיה, רוסיה, אוקראינה, צרפת, ליטא ובולגריה.

קבוצת אפאטור Apator היא קבוצה בינלאומית של יצרנים ומפיצים של מכשירי מדידה ומערכות מודרניות, כמו גם ספקים של פתרונות חדשניים לאוטומציה של רשת החשמל.

מובילה בייצור כלי מדידה לתעשיות החשמל, המים, ההסקה והגז

כחלק משלושה פלחים עסקיים - חשמל, מים הסקה וגז - Apator מייצרת ומספקת שוק פתרונות משלה למדידת כל השירותים (מדי חשמל, מדי מים, מדי חום, מדי גז) וכן פתרונות IT ופתרונות טכניים עבור רשתות חשמל חכמות, מים וגז.

קבוצת Apator מורכבת מיותר מתריסר גופים, עם מטה בפולין וחברות בנות בגרמניה, בריטניה, צ'כיה, רוסיה, סלובניה ודנמרק. קבוצת אפאטור היא המעסיקה של למעלה מ -2,600 עובדים, כמה מאות מהם מהנדסים, מפתחים ומתכנתים מוסמכים ומקצועיים ביותר. הקבוצה פועלת על בסיס תשעה מפעלי ייצור משל עצמה ו -12 משרדי מו"פ המתמחים בפיתוח חידושים למוצרים בתחום השירותים ומערכות מדידה עבור תעשיות שונות, אוטומציה וכן מערכות בקרה ופיקוח על רשת החשמל.

איפה תוכלו להשיג את המוצרים המובילים לעבודות בחשמל?

באתר של חברת אוריאל שי, המתמחה בייבוא ושיווק של ציוד לעבודות בחשמל, תוכלו להשיג את כל ציוד העבודה, כמו גם נתיכים ואביזרים נלווים, כמו מנתקי שליפה ועוד. כל המוצרים והכלים הנחוצים לעבודות בחשמל, ביניהם גם את המוצרים של חברת APATOR. 

כלי העבודה של APATOR הזמינים באתר הם:

בסיסים מדגם PBD של APATOR

מנתקי שליפה לנתיכי סכין NH של APATOR

מנתקי שליפה אנכיים סדרת ARS של APATOR