ציוד בקרה והתראה: אלמנטים הכרחיים בבטיחות


כל מי שעובד בתחום הבנייה, ההפקה ובמיוחד בתחום החשמל, יודע שעניין הבטיחות נמצא בראש רשימת סדר העדיפויות. אמצעי בטיחות אינם מסתכמים רק בלבוש מגן כמו קסדות, סרבלים וכפפות, אלא גם באמצעי איתות שמסמנים לעובדים עצמם וליתר הסובבים, אם השטח בטוח לעבודה או לכניסה אליו. האותות הללו, לא פעם, עשויים להבדיל בין חיים ומוות. 

חברת WERMA מפתחת מוצרים חדשניים בתחום האיתות, לצד טכנולוגיות נלוות המספקות ללקוחות החברה את מידת התועלת המרבית של המשתמשים, וקובעות סטנדרטים חדשים בתחום.

התווית שמגיעה עם מוצרי החברה - "תוצרת גרמניה", מהווה ערובה לכך שמדובר בחברה המובילה באירופה, ואף בעולם כולו בתחום האותות.

"פתרונות חכמים שפשוט עובדים" זו הייתה המנטרה עם הקמת החברה. WERMA פועלת כבר עשרות שנים, ולקוחות מכל רחבי העולם מאשרים את הצלחתה יום אחר יום. החברה לא רק מציבה סטנדרטים גבוהים עבור טכנולוגיית האותות המודרנית, אלא גם מגדירה את העתיד, בכל הקשור לציוד בקרה והתראה

המטרה המנחה אותה היא שמגדלי האותות המודולריים שהיא מייצרת יהפכו לסטנדרט בתעשייה, והשאיפה המרכזית היא להמשיך ולפתח פתרונות מערכתיים חכמים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

טכנולוגיית אותות חכמה

המוצרים והפתרונות של WERMA הופכים את תהליכי העבודה לבטיחותיים, וכך מאפשרים להשיג יעילות מירבית בעבודה עצמה. כשהראש שקטן בנוגע לבטיחות, העובדים מתפנים לא רק לבצע אופטימיזציה קבועה של תהליכים, אלא גם לחסוך זמן וכסף. לקוחות ממגזרים שונים בכל רחבי העולם נהנים במשך שנים מהמוצרים בהם החברה מתמחה, וממשיכה לחדש ולהתקדם בכל עת.

רמזורים - איתות ברור של סיכונים וסכנות

הרמזורים של חברת WERMA , מסייעים לזהות בבירור סכנות ואיומים קרובים. משואות התקנה להרכבה בחורים ומשואות הרכבה בסיסיות לחיבור ישיר לחפצים, מספקות איתות ברור ויעיל כדי להבטיח את תהליך עבודה חלק ובטיחותי. 

רמזור נורות לד VERMA הוא מוצר חובה בעבודות הכרוכות בסכנה.

אותות אקוסטיים שאפשר לשמוע בכל מקום

אותות אקוסטיים מזהירים, מגנים ומנחים אותנו בחברה התעשייתית המודרנית. הם פועלים במצבים בהם נדרשת זהירות, הגנה וטווח ראייה, תוך הפניית תשומת לב למקרי חירום או קריאה לפעולה. אותות אלה מובנים בכל העולם, ללא קשר לשפה ולאלפבית. אותות אלה שימושיים במיוחד כאשר איתות באמצעות אורות אינו מספיק או במקרים שאינו מתאים

האמינות והבטיחות הגבוהות ביותר - בכל סביבת עבודה

בייצור אוטומטי ובאולמות מכונות גדולים, לעתים קרובות פועלים בודדים, עובדים במערכות גדולות. פירוש הדבר הוא שאותות חזותיים אינם תמיד נמצאים בתחום הראייה של מפעילי המכונות. במקרים כאלהחשוב לעשות שימוש גם באות שמע. עם זאת, בסביבה רועשת במיוחד, כמו במפעל עם הרבה מכונות פועלות, העובדים עלולים שלא לשמוע גם את האותות האוקסטיים. במקרים כאלו, יש לשלב בין אותות האזהרה החזותיים לבין האותות האקוסטיים, לשם הבטחת האמינות והבטיחות. 

איפה תמצאו את מוצרי האזהרה האמינים והאיכותיים של WERMA?

את המוצרים של חברת WERMA תוכלו להשיג בקלות באתר של אוריאל שי.

אותות אזהרה ויזואליים

רמזור קומפלט נורות לד WERMA

מנורה מנצנצת, סדרה 828 אטומה WERMA

צופרים, סירנות וזמזמים

צופר זמזם IP65 סדרה 182 WERMA

צופרים קטנים IP33 סדרה 582 WERMA

צופרים גדולים IP55 סדרה 570 WERMA

צופר IP65 משולב עם מנורה WERMA

סירנה אלקטרונית 32 סוגי צליל WERMA

סירנה אלקטרונית 32 סוגי צליל גדולה WERMA

סירנה אלקטרונית 32 סוגי צליל WERMA