מהדקים ללוח וציוד עזר של המותג המוביל בעולם


בין אם מדובר בתעשיית הרכב, יצרניות חשמל או מערכות מים - כמעט אף אחת  מהתעשיות של ימינו לא יכולה להתקיים בלי אלקטרוניקה וקישוריות חשמל. בעולם של תקשורת בינלאומית וטכנולוגיות המתפתחות כל הזמן, הדרישות והצרכים הם מורכבים ומשתנים באופן תדיר, במיוחד לאור הופעתם של שווקים חדשים.על מנת  להתגבר על אתגרים חדשים ומגוונים יותר, ולספק מענה ופתרונות, לא מספיק לפנות למוצרי היי-טק בלבד. קישוריות היא המפתח, בין אם מדובר בכוח, אותות ונתונים, דרישות ופתרונות או תיאוריה ופרקטיקה. קישוריות תעשייתית זקוקה לחיבורים, וזה בדיוק מה חברת WEIDMULLER מספקת. 

החברה המספקת פתרונות חדשניים עבור מגוון תעשיות

בין אם בתעשיית הרכב, התחבורה, ובין שמדובר בתחומי האנרגיה הקלאסיים והחדשים, חברת WEIDMULLER מפתחת פתרונות חדשניים לאתגרים שהלקוחות שלה מתמודדים עימם, והיא עושה זאת מתוך תשוקה ומומחיות עמוקה. הפתרונות הללו מכוונים לעתיד ומגלמים חדשנות במהלך שינוי דיגיטלי ממקור יחיד.

החברה שמסייעת לתעשיות הותיקות לעשות מעבר לדיגיטל

WEIDMULLER שוקדת על פתרונות קונקרטיים, המאפשרים לחברות ייצור, להכין את עצמן למעבר לדיגיטל ולהתבססות על מוצרי אינטרנט, שייאפשרו לבקרת ייצור מאובטחת באמצעות מידע הנשמר על ענן - ללא צורך במודרניזציה של כל מגוון המכונות שלהן.

חשמלאים? היכן תמצאו את המוצרים המצוינים של WEIDMULLER בישראל?

כל מי שעובד בכל תחום החשמל, מבין כמה חשיבות יש לאיכות המוצרים המשמשים לעבודה - הן מהבחינה של איכות התוצר הסופי עליו אתם עובדים, והן מהבחינה הבטיחותית, הנמצאת בראש סדר העדיפויות בכל הנוגע לעבודות בחשמל. 

במילים אחרות, חשמלאים לא רוצים ואף לא צריכים להתפשר על איכות כלי העבודה שלהם והמוצרים עמם הם עובדים. בכל הנוגע למוצרים כמו מהדקים ללוח וציוד עזר, אתם יכולים להיות רגועים כאשר מדובר במוצרים של חברת WEIDMULLER.

את המוצרים המעולים והאיכותיים של החברה הגרמנית, תוכלו להשיג באתר של חברת אוריאל שי, המתמחה בייבוא ובשיווק של מוצרים לעבודות בחשמל, ומתגאה בניסיון של למעלה ממאה שנה. מה שהתחיל כחנות קטנה למוצרי חשמל, הלך והתפתח למעצמה מקומית של ציוד וכלים לעבודות בחשמל.

באתר החברה תמצאו כל מוצר שעבודה בחשמל מצריכה - מכשירי מדידה, אביזרי חיבור לכבלים, ציוד ללוחות חשמל, ציוד בקרה והתראה, שקעים ותקעים, נתיכים ועוד ועוד. כל המוצרים שבאתר מגיעים מהיצרניות המובילות בעולם, ומוצעים לכם לרכישה בלחיצת כפתור, תוך התחייבות לשירות הטוב והיעיל ביותר.

מהדקים ללוח וציוד עזר - אילו מוצרים של WEIDMULLER תמצאו באתר?

באתר של חברת אוריאל שי, תוכלו לבחור בקלות מתוך מגוון רחב של מהדקים ללוח וציוד עזר WEIDMULLER. רשימת סוגי המהדקים הקיימים באתר:

מהדקים 2.5 וציוד עזר Weidmuller

מהדקים 4 וציוד עזר Weidmuller

מהדקים 6 וציוד עזר Weidmuller

מהדקים 10 וציוד עזר Weidmuller

מהדקים 16-240 וציוד עזר Weidmuller

מהדקים זרם גבוה + 3 קומות Weidmuller

מהדקי 2 קומות Weidmuller

מהדקים למשני זרם + ציוד עזר Weidmuller

מהדקי בית נתיך Weidmuller

מהדקי חיבור מהיר, ספקי כוח ומהדקים נמוכים למסילה Weidmuller

מהדקים זעירים Weidmuller

מהדקי קפיץ זעירים Weidmuller

מהדקי ניתוק, טרמוקפל, לרכיבים ולפסי צבירה Weidmuller

מהדקי קפיץ Weidmuller

אביזרים להרכבת מהדקים Weidmuller

מהדקי הסתעפות סדרה Weidmuller WPD

מגיני מתח יתר | מגן ברק

מדפסת סימניות ואביזרי סימון Weidmuller

מהדקים קומפקטיים Weidmuller

מהדקי PUSH-IN סדרה A החדשה Weidmuller