שרוולי בידוד מתכווצים ועוד - איפה תוכלו למצוא את המוצרים של RAYCHEM


תאגיד רייקם Raychem הוקם ברדווד סיטי, קליפורניה בשנת 1957 והפך לחלוץ בתחום המוצרים המסחריים הפועלים באמצעות כימיה הנוצרת כתוצאה מקרינה.

שמה המקורי של החברה היה RayTherm Wire and Cable ובהמשך הוקמה לה חברת בת בשם RayClad Tubes. החברה, שהקודמה תחת SRI אינטרנשיונל, פיתחה טכנולוגיה המבוססת על חוטי חשמל וכבלים, שיוצרו בתהליך של בידוד פולימרי מוצלב, שיועדה במקור לתעשיות צבאיות ולתחום החלל. תחומים אלו היו הראשונים לעשות שימוש בכימיה של קרינה למוצרים מסחריים. עד מהרה, המציאה החברה צינורות מתכווצים בחום הממוקדים גם ביישומים אלקטרוניים.

עד 1980 החברה התרחבה ליותר מ -30 מדינות, והוכרה כאחת החברות הצומחות ביותר בארצות הברית באותה תקופה. 

החברה, שהגיעה למכירות של מיליארדים, פועלת בלמעלה מ -60 מדינות ברחבי העולם. החברה המציאה טכנולוגיות פורצות דרך רבות, כולל התקני הגנת מעגלי PPS של PolySwitch, ומסך המגע הפופולרי, הממותג תחת את השם Elo TouchSystems.

התחומים העיקריים בהם פועלת רייקם כיום הם חלל וצבא, רכב, טלקומוניקציה, רשתות אנרגיה, מוצרי אלקטרוניקה ותחבורה.

איפה ותחת אילו שמות מותגים תוכלו למצוא את מוצרי החברה האיכותיים?

מוצרים רבים כיום עדיין נושאים את המותג רייקם; עם זאת, באופן מבלבל, שתי חברות שונות מוכרות אותן: Tyco International שהתפצלה לשלוש חברות בשנת 2007: Tyco International, TE Connectivity (לשעבר Tyco Electronics) ו- Covidien.

בשנת 2012 מכרה טייקו אינטרנשיונל בקרות תרמיות של טייקו לפנטייר plc. קבוצה זו, ששמה שונה לניהול תרמי של Pentair, ממשיכה לספק ללקוחות את שם המותג Raychem לפתרונות חימום קורט תעשייתי, מסחרי ומגורים. TE Connectivity מוכרת את מוצרי Raychem המקוריים האחרים (צינורות כיווץ, חוט וכבלים, מכשירי SolderSleeve וכו ') תחת שם המותג Raychem.

בארץ, תוכלו למצוא שלל מוצרים מעולים של רייקם RAYCHEM באתר ציוד עבודות חשמל של חברת אוריאל שי.

בין אם מדובר במגשר יחיד או בכבלי נתונים במהירות גבוהה לרתמות מורכבות, ובין שמדובר במכלולי כבלים של Raychem המשמשים במגוון יישומים ותעשיות לחיבור רכיבים, מערכות משנה וציוד.

ההתמחויות של חברת RAYCHEM והמוצרים המובילים

רְתִימָה

רכיבי איטום רתמות לכיווץ חום של Raychem מתאימים למגוון רחב של יישומים ומספקים הגנה מפני סביבות קיצוניות או קשות ללא קשר לגודל ומשקל.

צינורות התכווצות חום

ינורות כיווץ החום של Raychem זמינים במגוון חומרים, צבעים וגדלים שונים. כל אחד מהם נועד לספק הגנה לטווח הארוך בסביבות התובעניות ביותר שבהן נמצאים לחות, קורוזיה, נזק מכני וטמפרטורה קיצונית. כאן תוכלו למצוא גם שרוולי בידוד מתכווצים של RAYCHEM.

מערכות חשמל

פתרונות לשוק השירותים, התעשייה והכרייה כוללים מוצרי אנרגיה קלים להתקנה ומספקים אמינות לטווח הארוך לשמירה על רשת החשמל מחוברת.

מסופים ואחולים

מגוון רחב של אפשרויות מסוף ואחול המשמשות בתעשיות רבות. מדובר בחיבורים הבסיסיים ביותר, אך הקריטיים ביותר בכל סוגי היישומים.

מתעשיית החלל ועד חברות חשמל עולמיות - אפשר לסמוך על המוצרים האלו

לסיכום, תעשיות כמו תעשיית החלל, צבא, תחום הבנייה, הרכבות וכמובן כל תחום החשמל - זקוקים קודם כל לאמינות. לא משנה באיזו תעשייה אתם פועלים, כאשר אתם זקוקים למכלולי כבלים אמינים, רתימה, צינורות וקליטת חום, מפרקים, סיומים, שרוולי עטיפה, מסוף, שחבור, חוטים וכבלים, אתם יודעים שתוכלו לסמוך על Raychem ו- TE.