כלים לחשמלאי – מדוע לרכוש את מותגי היוקרה ולא לחסוך?

 

להיות חשמלאי זה להיות איש מקצוע באחד התחומים הנחשבים ביותר והקריטיים ביותר. הרי בלי חשמלאי מבנה לא יהיה גמור אף פעם, ושום פרויקט לא יגיע לסיומו. להיות חשמלאי זה להיות אחד שיודע לעשות לא עבודה של כמעט 100% אלא עבודה מושלמת, עבודה שתספק איכות ובטיחות. להיות חשמלאי זה לעבודה בבטחה ולדעת שכל צעד הוא צעד נכון, וכמובן לספק גם עבודה בטוחה, כזו שתשאיר את הלקוחות עם מה שהם צריכים ובלי שום סיכון.
בשביל שזה יקרה, צריך כלי עבודה איכותיים אמינים וכמובן בטיחותיים. החשמלאי לא יכול להתפשר והוא צריך ללכת על הטוב ביותר, גם אם הטוב ביותר הזה עולה לו קצת יותר. בחירה במותגי יוקרה תשיג את כל הצרכים הללו והנה קצת מידע על למה דווקא מותגי יוקרה ולא התפשרות על פחות מזה.

מהו "מותג"                                 

בשביל להבין למה כדאי לרכוש את מותגי היוקרה על פני האופציות האחרות, היוקרתיות פחות וגם האיכותיות פחות, כדאי להבין קודם מהו מותג בכלל. מותג הוא סך כל התפיסות והרגשות של צרכנים כלפי מוצר מסוים, שירות מסוים, ארגון או רעיון. איך מושגות התפיסות והרגשות הללו? הן לא מגיעות סתם כך משום מקום. המוצר, השירות או הרעיון צריכים לאט לאט לשדר איכות, רמה אחרת, יוקרה והנאה כך שבסופו של דבר רק השם של המותג כבר יגרום למשהו.
אבל למה כדאי לרכוש את מותגי היוקרה כשזה מגיע לכלים לחשמלאי? כי החברות שמייצרות את המותגים הללו, מחויבות לייצר את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלהן. הן לא מתפשרות על קלה כבחמורה ועצם הקנייה של המותג הספציפי כבר אומרת שמה שייצא תחת ידיו של החשמלאי יהיה טוב יותר. כשקונים מוצר כלשהוא ובטח כשמדובר על כלי עבודה לחשמלאי, מחפשים כל הזמן את היתרונות למה דווקא המוצר הזה. אבל כשמדובר על מותג זה כבר מגיע עם השם. לא צריך לחפש יותר מידי, הכול נמצא כבר בעצם קיומו של המותג עצמו.

דוגמאות של כלי עבודה לחשמלאים

חשמלאים לא עובדים רק עם מברגה ומקדחה ולא רק עם פלאייר ומברג. יש להם מבחר עצום של כלי עבודה שהם עובדים איתו, וכמה שהמבחר יהיה איכותי יותר ורציני יותר, זה יסייע להם לעבוד טוב יותר. יש להם את כלי המדידה השונים שהם עושים בהם שימוש, כמו הוולטמטרים, הטסטרים, האמפר מטרים, בודקי המתח ואחרים, יש להם את ציוד הבטיחות להגנה מפני מתח גבוה כמו משקפי מגן, קסדה עם מגן פנים שמתאימה לעבודה עם חשמל, כפפות גומי מבודדות ועוד כלים אחרים.
יש את סרטי הבידוד והאיזולירבנדים בשביל לבודד בעיקר כבלי חשמל, סרטים שלא רק משמשים חשמלאים אלא גם אנשי מקצוע אחרים, יש את ארגזי הכלים של החשמלאים שצריכים להיות מחולקים בצורה נכונה וטובה ובעיקר נוחה, ויש עוד שלל כלים לחשמלאי שיש בהם שימוש יום יומי או כלי עבודה שיש בהם שימוש אחת לכמה זמן.

תדירות השימוש

אחד הפרמטרים שצריכים להוביל כל חשמלאי בזמן הבחירה שלו בכלי כזה או אחר הוא תדירות השימוש באותו הכלי.
כלי שעושים בו שימוש יום יומי אינו דומה לכלי שעושים בו שימוש אחת לחודש או לתקופה ארוכה כלשהיא, ותלוי כמובן למה הוא משמש. זה אומר שאם מדובר כל כלי בעל חשיבות רבה וכזה שהשימוש בו הוא בתדירות גבוהה, כדאי מאוד לבחור במותג. אם זה כלי בעל חשיבות פחותה ובשימוש בתדירות נמוכה, אפשר אולי להתפשר קצת...

אמינות

אחד הפרמטרים החשובים ביותר כשעומדים לרכוש כל מוצר שהוא ובטח כשמדובר על כלי עבודה שמיועד לחשמלאי הוא האמינות של הכלי. כולנו רוצים לרכוש משהו לטווח ארוך ורוצים לדעת שהוא ישרת אותנו נאמנה, רוצים לדעת שהוא יעבוד כמו שצריך ושלא יאכזב אותנו ברגע האמת וכשמדובר על מותג זה בדרך כלל מה שקורה.
מותגים קודם כל משדרים אמינות, הם קודם כל משדרים שהכול יהיה בסדר ושאפשר לסמוך על המוצר וזו אחת הסיבות העיקריות למה כדאי לרכוש אותם על פני כל אופציה אחרת. מותגים מספקים את הסחורה, הם מאפשרים לקבל את התוצאות הרצויות ובמילה אחת – הם אמינים.

בטיחות

בכל מה שנוגע לחשמל כמו גם לעבודות נוספות עם סיכון מסוים או גבוה, הדבר החשוב ביותר הוא הבטיחות. כל העבודה לא תהיה שווה אם מיש עושה אותה ייפגע בצורה כלשהיא, וכשמדובר על חשמל הפגיעה יכולה להיות קשה מאוד ואפילו קטלנית. כשבוחרים כל עבודה מסוים בשביל עבודת החשמלאי, חשוב לזכור את זה. הבטיחות צריכה לעמוד בראש מעייניו של החשמלאי והדבר העיקרי שהוא צריך לחשוב עליו הוא החיים שלו.
מותגים מספקים את השקט הזה, הם מספקים את הרוגע והידיעה שהכול בסדר ושהם יסייעו לעשות עבודה בטוחה יותר וטובה יותר. רכישת מותג היא הדבר הנכון ביותר בטח כשזה נוגע לבטיחות בעבודה.

חיסכון בכסף

הרי בסופו של דבר כל אחד רוצה לחסוך, כל אחד ובעיקר איש מקצוע רוצה להרוויח יותר על העבודה שלו. אם תהיינה יותר מידי הוצאות יהיו פחות הכנסות וכמדובר על כלי עבודה כדאי לרכוש כאלו שישרתו לטווח הרחוק.
כלים לחשמלאים שהינם מותגי יוקרה מבטיחים את השקט הזה. את הידיעה שהכול בסדר ושלא יהיה צורך לרכוש את כלי העבודה הללו בזמן הקרוב עוד פעם. מותגים הם תמיד טובים יותר מכלים שאינם מותגים ומומלץ מאוד לרכוש אותם, מה שיתברר בטווח הארוך ככלכלי יותר.