סוגי מגר וממי כדאי לקנות

בעולם החשמל יש מכשירי מדידה שונים אשר בודקים רכיבים לפי פרמטרים רבים. חלק מהם אלו מכשירי מגר אשר מבצעים מדידות שונות, כדי שאפשר יהיה לדעת מה מצב החשמל בבית או איפה שהוא מותקן, האם יש בעיות או תקלות ואיך אפשר להתגבר עליהם.

בתעשיית החשמל, מוצרי מגר אלו מוצרים שנחשבים בולטים. עושים בהם שימוש במכוני בדיקה ובמעבדות וחשמלאים צריכים אותם לעבודה היום יומית שלהם. מגר היא כבר מזמן מותג בעולם החשמל, ועבור אנשי מקצוע בתחום, המילה "מגר" ישר מתקשרת לדיוק, איכות ואמינות. בדיוק כמו שאתם שומעים את המילה סלקום, היא מתקשרת לכם ישר לפלאפונים ולמצוינות בתחום הסלולר (או לפחות אצל מרבית האנשים)

המכשירים שמגר מציעה

חברת מגר מציעה מגוון רחב של מכשירי מדידה, כמו גם מכשירים הנוגעים לבקרת החשמל. בין סוגי המגר ניתן למצוא:

  • בדיקת ציוד מטולטל – יש מכשירי חשמל ניידים שעוברים כל הזמן טלטלות. אלו מכשירים שרגישים במיוחד והרכיבים האלקטרוניים שלהם עלולים להינזק או לא להיות תקינים מכל סיבה שהיא. מכשירי המדידה של מגר אלו מכשירים שיש להם רמת דיוק גבוהה במיוחד והם מתאימים גם לציוד מטולטל.
  • בידוד במתח גבוה – יש מכשירים עם צריכת מתח גבוהה ואלו מכשירים שצריכים אפיון שונה מאשר מכשירים עם צריכת מתח נמוכה. מכשירי מגר יודעים לבצע בדיקת בידוד של המכשירים הללו.
  • בדיקת ממסרי פחת והארקות – בשביל לבדוק את איכות ההארקה צריך לבדוק את ההתנגדות הכוללת בין הגוף לאדמה. אם יש התנגדות קטנה, ההארקה נחשבת לטובה יותר. צריך למדוד את עוצמות ההולכה החשמלית בשביל להגן על המכשיר הספציפי מפני ברקים וזרמי ייתר. איך בודקים בצורה איכותית ומדויקת? עם בודקי מגר כמובן.
  • מגר אדמה – כשרוצים לבדוק מערכות חשמליות במבנים כמו גם בשביל להתקין מערכות כאלו, צריך להציב אלקטרודות במקומות שונים באדמה ולהצמיד אליהם צבת מדידה. המכשירים של חברת מגר אלו מכשירים שעושים את הבדיקות הללו בצורה מדוייקת.

מכשירים של מגר שקיימים בשוק

יש מגוון רחב של מכשירי מגר שקיימים בשוק והנה כמה מהם: יש מודדי בידוד ורציפות דיגיטלית, יש בודקי מכשירי חשמל, יש מודדים רב תכליתיים, יש בודקי ממסרי פחת, יש בודקי סדר פאזות מקצועיים, ויש עוד מכשירים רבים אחרים של מגר שכדאי להכיר.

למה צריך בכלל בדיקות מתח ורמת בידוד כמו גם בדיקת הארקה?

  • בדיקת יעילות של מכשירים – יש מכשירי חשמל שלהם יש יעילות ברמה מסוימת. צריך לבדוק את רמת היעילות הזו והאם היא תואמת את הציפיות מהמכשיר, ובשביל לבדוק רמת יעילות צריך לעשות בדיקת מתח כמו גם בדיקות אחרות.
  • בדיקת בטיחות – מכשירי ומוצרי חשמל הם בעלי סיכון גבוה, מעצם היותם מכשירים המחוברים לחשמל. הם צריכים לעבור בדיקות בטיחות כדי לוודא שניתן להשתמש בהם ואת זה עושים עם מכשירי מדידה מדויקים ואיכותיים של מגר.
  • איתור תקלות – מערכות חשמל דורשות בדיקות איכות ובדיקות של תקלות. בדיקות רימת מתח, בדיקות הארקה ובדיקות רמת בידוד הן הבדיקות שיאתרו את התקלות הללו.
  • חיסכון בצריכת החשמל – חשמל כידוע עולה כסף ואם עושים בו שימוש רב, הוא עולה לא מעט. מי שרוצה לחסוך בצריכת החשמל צריך לעשות מידי פעם בדיקות מתח ורמת בידוד והמכשירים של מגר יכולים לעשות את זה מצוין. מעבר לכך שמדובר על חיסכון פוטנציאלי ניכר בכסף, מדובר גם על שמירה על כדור הארץ. יש יותר ויותר אנשים שיש להם מודעות לכך והם רוצים לתרום את תרומתם. הפחתת צריכת החשמל היא הפחתה של מזהמים, ואת זה עושים בין השאר עם בדיקות תקופתיות של מערכות החשמל על מנת לוודא שהן לא צורכות יותר ממה שהן אמורות לצרוך.
  • הארכת חיי מדף – בשביל להאריך את חיי המדף של מוצרי חשמל שונים ובשביל לשמור אותם תקינים כמה שיותר זמן, צריך לבדוק אותם באופן קבוע. איך עושים את זה? עם מכשירי המדידה של מגר שמודדים הארקה, בידוד ומתח.

איפה כדאי לקנות אותם?

יש חנויות רבות בישראל שמוכרות את מוצרי מגר, או לפחות כך הן טוענות. כשאתם באים לקנות את מכשירי מגר יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק על החנות ועל העסקה כדי לעשת שאתם עושים את הדבר הנכון:

  • אותנטיות – הדבר הראשון שאתם צריכים לוודא הוא שאכן מדובר על מכשירים של חברת מגר. השוק רווי במכשירים דומים ומגר נחשבים למותג של ממש מה שאומר שאם אתם רוצים לקנות את אחד המכשירים שלה אתם צריכים לוודא שמוכרים לכם את המקור ולא זיוף.
  • אמינות – עוד מרכיב חשוב בבחירת המקום בו תקנו את מוצרי חברת מגר הוא האמינות. אמינות היא הדבר החשוב ביותר או במילים אחרות, אתם צריכים לדעת בוודאות שמה שמוכרים לכם הוא מה שתקבלו. אמינות זה אומר שאם יש בעיה יש עם מי לדבר וזה אומר שאין פה "שגר ושכח".
  • אחריות – עוד מרכיב משמעותי בבחירת המקום בו תקנו מכשירים של חברת מגר הוא האחריות. בהמשך למה שאמרנו, אתם צריכים לדעת שיש "אימא ואבא" למה שאתם קונים ושאתם מקבלים אחריות מלאה על המוצר. מה זה אומר אחריות מלאה? זה אומר שכל בעיה שלא באשמתכם אתם מקבלים על כך פיצוי, או מקבלים שירות מלא לתיקון המוצרים הללו.

אם יש לכם המלצות על חנות כזו או אחרת אתם בכיוון הנכון. אין כבר המלצה בשביל לדעת שעושים את העסקה הנכונה וקונים מהחנות הנכונה.