MENNEKES ישראל

אם אתם בונים בית או משפצים שיפוץ מאסיבי בית קיים, יש לכם לא מעט מה לעשות. אתם צריכים לתכנן מה יהיה איפה, צריכים לוודא שכל אנשי המקצוע יעשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר, צריכים לוודא שנעשה שימוש החומרים איכותיים וצריכים גם להחליט איפה האלמנטים הלכאורה זניחים יהיו. חלק מאותם אלמנטים אלו השקעים והתקעים שיהיו, והם צריכים גם להיות פונקציונאליים וגם להיות בטיחותיים ואיכותיים. אם אתם מחפשים את הטוב ביותר ורוצים ללכת על איכות של קרוב ל-100 שנה, אתם צריכים לבחור בחברת MENNEKES שהיא יצרנית התקעים והשקעים המובילה בעולם.

מי היא חברת MENNEKES?

אם אתם לא מתחום התעשייה או שאתם לא אנשי מקצוע, סביר להניח שלא שמעתם על חברת MENNEKES. חברת MENNEKES היא חברה ששמה לעצמה למטרה להיות המובילה בתחום, וזו חברה שהחלה את דרכה בשנת 1935 על ידי חשמלאי ומאז ועד היום היא כבר הפכה לענקית. היא מעסיקה כיום ברחבי העולם יותר מ-1000 עובדים, במדינות שונות וביבשות שונות וכן, גם בישראל. יש לה פה ייצוג מכובד והיא מחזיקה מעל ל-80 משרדים ברחבי העולם, ומספר המוצרים שלה כבר עבר את ה-10,000. אין ספק שחברה כזו היא לא עוד חברה אלא סמל למצוינות ואיכות גבוהה, חברה שבין השאר מייצרת את השקעים והתקעים המוכרים לנו, אותם ניתן למצוא בין השאר. אצלנו בחברת "אוריאל שי".

תכנון מיקום השקעים

בבואכם לשפץ את הבית, לבנות אותו או לעשות בו איזה שהוא שינוי דרמטי אתם צריכים גם לתכנן את מיקום השקעים כמו גם את הגובה שלהם. השקעים צריכים להיות מפוזרים בין החללים השונים ובהתאם למה שמתוכנן שיהיה קרוב אליהם. כך לדוגמא כשמדובר על מחשבים ועל מוצרים שנמצאים בגובה שלנו מקובל שהשקעים יהיו בקרבת השולחן ובגובה הרצוי שהינו בדרך כלל כמטר. אם מדובר לצורך העניין על תנור החימום באמבטיה שהינו תנור שמרכיבים בדרך כלל למעלה הרחק מהישג ידם של הילדים, השקע צריך להיות בהתאם.

מיקומי שקעים במקומות שונים בבית

אם אתם עומדים להתקין שקעים בחדר השינה, הם צריכים להיות בין השאר משני צידי המיטה. כשמדובר על המטבח, הדבר הנכון ביותר הוא להתקין את השקעים כ-20 ס"מ מעל לשיש וכ-20 ס"מ מתחת לארונות המטבח. חשוב שהשקע למקרר יהיה גבוה וצריך שיהיו שקעים נוספים במטבח למדיח הכלים, טוחן האשפה, מכונת האספרסו ואחרים. בחדר שינה ללא מיטה זוגית, צריך להיות שקע של כ-7 ס"מ ומומלץ לעשות שני מתגים לכל נקודת אור.

באופן כללי, איפה שאפשר כדאי שהשקעים יהיו במיקום נמוך של כ-30 ס"מ מהרצפה. כך אפשר להשתמש בשקעים ללא כל מאמץ וכך ניתן להסתיר את צרורות הכבלים בצורה יעילה ולשמור על המראה האסתטי.

שילוב של מפסקים חכמים

היום, העולם צועד בכיוון אחד וזה הכיוון החכם. הסמארטפונים כידוע השתלטו על החיים שלנו והיום יש יותר מוצרים שגם הם נמצאים בתוך המשפחה המוגדרת IOT – האינטרנט של הדברים. בית חכם יכול להיות המזגן, הדוד החשמלי, התריסים, התאורה והכל בהפעלה של WIFI אך חשוב לזכור שכל המוצרים הללו צריכים גם שקעי חשמל וצריך לידם מפסקים חכמים. חשוב לזכור גם שבכל מה שנוגע לחיבור של המפסקים החכמים הללו, כדאי מאוד להתייעץ עם חברה רלוונטית. חברה כזו שעוסקת בבתים חכמים תוכל מראש להבהיר לכם אילו רכיבים כדאי שתרכשו כדי שאחר כך לא תצטרכו לשלם עוד כסף.

שמירה על שקע כתקין

הנה כמה כללים לשמירה על שקע כתקין כדי שהוא יאריך ימים. קודם כל צריך לוודא שהוא לא מתחמם. שקע שמתחמם הוא כזה משתי סיבות. סיבה אחת היא שיש איזו שהיא בעיה במכשיר החשמלי שמחובר אליו. במקרה כזה, צריך לבדוק את המכשיר ואולי לפסול אותו לשימוש. מקרה שני הוא בו יש בעיית חיווט בשקע עצמו. זה אומר שיכול להיות ששני חוטים נוגעים האחד בשני או שיש כל בעיית חיווט אחרת שגורמת להתחממות.

עוד דבר חשוב בכל מה שנוגע לשקע הוא לא להילחם בו. יש מקרים בהם אנשים מנסים להכניס בכוח תקע לשקע, מה שיכול להצליח יותר או פחות. מה שבטוח הוא שזה מזיק לשני הצדדים ובעיקר, שזה יכול להיות מסוכן מכיוון שהשקע עלול להישבר ויכולה להיות סכנת התחשמלות.

הרחיקו מהישג ידם של ילדים

אם יש לכם ילדים קטנים אתם צריכים לדאוג להרחיק אותם מהשיג ידם. זה מתחיל עם הכנה של השקעים שאם הם לא למכשירים נמוכים וריהוט שמסתיר את השקעים, כדאי להקפיד שהם יהיו בגובה כזה שנוח למבוגרים, וילדים מצד שני לא יכולים להגיע אליהם. בנוסף, יש היום כיסויי שקעים שאפשר לעשות בהם שימוש כמו גם תקעים של מאפשרים לילדים להכניס אותם מכיוון שהם דורשים כוח. ככה אפשר יהיה גם לעשות שימוש בשקעים איכותיים וגם לשמור על הבטיחות ברמה הגבוהה ביותר.

בטיחות לפני הכול

הבטיחות אם כן צריכה להיות לפני הכול. היא צריכה להיות כזו שאפשר לסמוך עליה וצריכה להיות כזו שאין עליה עוררין. בגלל זה צריך שהשקעים והתקעים יהיו של מותג יציב וחזק, מותג איכותי כמו MENNEKES שנותן את המענה היעיל ביותר. אם אתם רוצים לדעת שאתם קונים רכיבים ברמה הגבוהה ביותר מחברה ותיקה מאוד עם אין ספור לקוחות מרוצים ואין סוף לקוחות, אתם צריכים לבחור בחברת MENNEKES, החברה המובילה בשוק שמוכרת בין השאר גם בישראל את המוצרים שלה.