מה הופך את חברת "מגר" לחברה מובילה בתחומה?

מה הופך את חברת "מגר" לחברה מובילה בתחומה?

חברת מגר מעצבת ומייצרת ציוד נישא לבדיקת חשמל. מוצרי Megger מסייעים לכם להתקין, לייעל, להפחית עלויות ולהאריך את חיי הנכסים החשמליים של לקוחותיכם.
חברת מגר

מאז היווסדה של החברה, קרוב לסיומה של המאה ה-19, החברה עוסקת בעיצוב וביצור מכשירי בדיקות ומדידה לביצוע מדידות חשמליות שונות, לצרכי תחזוקה מונעת, פתרון בעיות וניטור יעילות, וזאת - במשך עשרות שנים. מוצרי מגר מסייעים ללקוחות בכל רחבי העולם בשיפור יעילות המתקנים שלהם, בהפחתת עלויות, בהארכת חיי המערכות באמצעות ניתוח, חיזוי נק' כשל בציוד ובהערכת ביצועים עתידיים. למגר משרדים מקומיים במקומות רבים ברחבי העולם, המכילים צוותי תמיכה טכנית ומפיצים. מפעלי הייצור שלה ממוקמים בגרמניה, שבדיה, בריטניה ובארה"ב.

תחומי יישומי ליבה

מגר מתמקדת במספר תחומי יישום שונים, כדי להבטיח שהיא מספקת ערך ומענה רוחבי על צרכי לקוחותיה, ממחוללים וטרנספורמטורים ועד להפצה וצריכה. היא רוצה להעביר את ניסיונה המשולב על פני מקטעי יישומים אלה בתמיכה טכנית ובמכירתם הייעודית על ידה.

בדיקת כבלים ואיתור מיקום הכשל

מגר נחשבת למובילה בעולם בתחום בדיקת הכבלים. כפתרונות לאבחון ולפתרון תקלות, המציעים ביצועים פורצי דרך, עמידות וקלות לשימוש, מוצרי בדיקת הכבלים שלה מתוכננים לתת לכם תוצאות מהירות ומדויקות יותר. הם מוצאים פגמים בכבלים גם במקרים בהם מכשירים אחרים אינם מצליחים, ממקסמים את ה-uptime ומוזילים את העלויות.

שירותי החשמל בכל רחבי העולם תלויים במוצריה כדי למזער זמן עבודה של לקוחות שבוזבז על איתור התקלות, כשמכשיריה עושים זאת במהירות ובדייקנות.

בדיקה ואבחון של שנאים

שנאים נחשבים לאחת הנקודות המרכזיות ביותר במערכת חשמל. הבנת מצבם חיונית לצמצום סיכוני הכישלון, זיהוי כשלים כאשר הם מתרחשים, הגדלת תוחלת החיים וגם לצורך קבלת ההחלטות הנכונות לתחזוקה האפקטיבית ביותר ולהחלטות התפעוליות.

ישנם מספר היבטי בחינה כללית של השנאי, כך שהערכה מלאה דורשת מספר בדיקות. מגר מציעה מגוון רחב ביותר של ציוד בדיקה לתעשייה, המסוגל לספק את התמונה המקיפה ביותר של מצב השנאים. את הציוד, משלים צוות תמיכה נגיש העומד לשרותכם, כדי לספק לכם תמיכה. לצוות מגר ידע נרחב ויוצא דופן בתעשייה, כולל מומחיות בבדיקות ואבחון ובטיפול במצבי כשל.

ממסרי הגנה ומערכות

על רשתות החשמל בעולם מוטל נטל עצום. הן חייבות למקסם את יציבותן, תוך מזעור קיבולת המוליכות הפנויה. על מנת לעשות זאת, מערכות ממסרי הגנה המפקחות על רשתות החשמל התפתחו למערכות משולבות, מורכבות וחכמות. אימות ובדיקת פעולת הממסר הינן הכרחיות כדי להבטיח אמינות ובטיחות.

מתקני מתח נמוך

חברת מגר הוקמה על בסיס מוצרי בדיקת הבידוד שלה והציעה, מאז ומתמיד, פתרונות לבדיקת מתח נמוך המתאימים לדרישות העולם האמיתי (ולא לבדיקות מעבדה בלבד). פתרונות הבדיקה שמגר מציעה הם בטוחים, אמינים וחזקים, בעלויות נמוכות, אבל ללא התפשרות על דיוק או ביצועים.

אם אתם בודקים מתח בתנאים מאתגרים מדי יום, הציוד של מגר מיועד לעמוד בסביבות מאתגרות אלה, ופועל במהירות ובאינטואיטיביות, כדי לחסוך לכם זמן וכסף.

מפסקי פחת

כשמדובר בבדיקות מפסקים, Megger היא החברה המנוסה ביותר בעולם. יש לה מגוון מקיף ביותר ורב-תכליתי של מוצרים לבדיקת הנכסים הקריטיים הללו. מטרתם היא לוודא שאתם יכולים לקבוע את מצבו המכני והחשמלי של מפסק ושל מעגל חשמלי, ללא צורך בפירוקם היקר ומשבית הפעילות. הציוד של מגר מסוגל לבחון ולהעריך כל היבט של ביצועי המפסק והמעגל, והוא תוכנן במיוחד כדי להיות בטוח וקל לשימוש, תוך מתן תוצאות אמינות.

מכשירי בדיקה כלליים

Megger מציעה מגוון גדול של מכשירי בדיקה כלליים, במטרה לכסות ולספק פתרונות לתחומים רבים ככל האפשר של תעשיות ויישומים. הטכנולוגיות והתעשיות המשתנות הגדילו את הביקוש למכשירים ואף העלו את רף הדרישות ממכשירי הבדיקה והניטור המיוצרים, ומגר עושה כל שבידה לסייע ללקוחותיה לעמוד באתגרים החדשים העומדים בפניהם.

ערכים וחזון

ההיבט השירותי - עבודה מול לקוחות

מגר מאמינה כי העבודה הצמודה עם לקוחותיה יכולה לספק את הפתרונות הטובים ביותר ואת השירות המעולה ביותר. מגר חשה מחויבת לצפות את צרכיה העתידיים של הלקוחות על ידי הקשבה ללקוחות מומחים בתחום ותוך השקעה מתמדת במחקר ופיתוח חדשני, תכנון הנדסה ושכלול טכניקות הייצור.

ההיבט השיווקי - מגר כמותג

האסטרטגיה שלה דוגלת בייצור כל מוצרי החברה תחת מותג אחד, מגר. היתרון עבור הלקוחות הוא ברור - אתם יודעים כי המוצרים והתוכנות יעבדו טוב יחד. לכל המוצרים יש מראה ותחושה דומים אך ייחודיים במארזים האפורים הכהים שלהם. מגר לא מבזבזת זמן או מנסה להפוך את כלי הבדיקה שלה למצועצעים יותר, היא משקיעה את הזמן בפיתוח הפונקציות השימושיות. מהנדסי התכנון שלה מגיעים ממדינות שונות בעולם, והם מחליפים באופן קבוע רעיונות וטיפים עם עמיתים ממדינות אחרות. מה שאומר שאתם מקבלים את כל החידושים האחרונים, וזו אחת הסיבות לכך שמוצרי מגר נחשבים לכל כך מתקדמים. מאחר וחברות נוספות מצטרפות למשפחת מוצרי מגר, ייתכן שתמצאו מספר מכשירי בדיקה שנמכרים על ידה וטרם עברו את הטרנספורמציה למערכת הזהות של מגר. אך אל דאגה, - בראש סדרי העדיפויות של מגר נמצאת הבטחת איכות המוצר, אל הצבעים ואספקטים חיצוניים נוספים, בכוונתם להתייחס מאוחר יותר.

ההיבט החברתי - תמיכה במאבק נגד עבדות מודרנית ובסחר בבני אדם 

על פי החוק נגד העבדות המודרנית (Slavery Act 2015) מספקת קבוצת מגר הצהרה כי היא עושה כל מה שנדרש, על מנת להבטיח עמידה בחוק.

קבוצת מגר מחויבת לפעול בכל ההיבטים של שרשרת האספקה ​​שלה בפרקטיקה עסקית אתית, סביבתית, חברתית ובטוחה ביותר. לפיכך, מגר דורשת מכל ספקיה לפעול לפי אותם סטנדרטים גבוהים, תוך ציון כי הספקים יפעלו במסגרת הכללים, החוקים והתקנות החלים על ארץ המוצא. קוד שרשרת האספקה ​​של התנהגות זו, המופעל על ידי קבוצת מגר, פותח כדי למקד את דרישותיה וציפיותיה מכל הספקים. כל הספקים חייבים להיות מסוגלים להוכיח את עמידתם בנהלים על פי דרישה או במהלכה של ביקורת ספקים, אשר מבוצעת באופן קבוע במדינות בסיכון גבוה. מגר בוחנת את שרשראות האספקה ​​והפעילות שלה בכל אתר ייצור באופן שוטף על מנת לוודא עמידה במדיניות, ולהבטיח את יישום מדיניות זו ביעילות.

ליעוץ מקצועי, פנו אל המומחים, אוריאל שי בע"מ.