מי היא חברת רייקם?

מי היא חברת רייקם?

חברת רייקם (Raychem) אשר פרצה בסערה למודעות הישראלית, אמנם נראית כחברה צעירה וחדשנית, אבל, למעשה, מדובר בחברה וותיקה ויציבה, אשר איננה שוקטת על שמריה ומקפידה להתעדכן ולהתחדש בהתאם לצרכים המשתנים ולטכנולוגיות הצוברות תאוצה בעולם. הרב הגוניות והוורסטיליות של החברה הן אלה ההופכות את הפתרונות שמציעה חברת רייקם מקבוצת TE למשתלבת בכמעט כל תחום שניתן.
מוצרי חברת רייקם - raychem

מעט מידע רקע על חברת רייקם

חברת רייקם, אשר מיקומה המקורי הוא במנלו פארק, קליפורניה, הייתה החברה הראשונה שפיתחה מוצרים בתיעול תחום מדעי חדש, שנקרא כימיה של קרינות (Radiation Chemistry). מייסד החברה, מהנדס החשמל פול קוק, היה זה אשר פיתח את תהליך ה-cross-linking, המאפשר לחומר להיות מחומם ומורחב, מקורר, ולאחר מכן להיות מחומם שוב ומכווץ ליצירת מעטפת בידוד והגנה. אותו תהליך אשר משמש כבסיס לשרוולי / צינורות הבידוד המתכווצים בחום שאנחנו מכירים. במהלך למעלה מחמישים השנים האחרונות, חברת רייקם תכננה, ייצרה והינה האחראית למספר גדול של מוצרים בתחום זה, ועוד ידה נטויה והחידושים וההתפתחויות במוצרים שהיא מציעה לתעשיות השונות הם עניין שבשגרה.

מוצריה של חברת רייקם בולטים במספר קטגוריות:

מכלולי כבלים - פתרונות קישוריות

בין אם זה עבור מגשר אחד או כבלי דאטה במהירות גבוהה לרתמות מורכבות, מכלולי הכבלים של רייקם משמשים במגוון יישומים ותעשיות לצורך חיבור רכיבים, תתי-מערכות וציוד.

רתמות - מתכווצות כדי לעמוד באתגר

הרתמות המתכווצות בחום לצורך בידוד של רייקם מיושמות במגוון רחב של יישומים כדי לספק הגנה מפני סביבות קיצוניות או תנאים קשים ללא תלות בגודל או במשקל.

צינורות מתכווצים בחום - לצרכי איטום והגנה

רייקם מציעה מגוון גדול של צינורות מתכווצים בחום מחומרים, צבעים וגדלים שונים. כל אחד מהצינורות הללו מתוכנן לספק הגנה לטווח ארוך בסביבות התובעניות ביותר, בהן סביבות רוויות לחות, חשיפה לקורוזיה, פגיעות לנזק מכני או תנאי טמפרטורה קיצונית, אשר עלולים ליצור נזקים מסוגים שונים וברמות חומרה שונות לכבילה.

מערכות כוח - חיבור לרשתות אנרגיה

הפתרונות שמציעה רייקם לתעשיות השונות כוללים מוצרי אנרגיה קלים להתקנה ואמינים לטווח ארוך שמטרתם שמירה על החיבור לרשתות האנרגיה (ובכללן, חשמל).

מסופים וחווטים- חיבורים יציבים

פורטפוליו רחב של אופציות המשמשות את העובדים בתעשיות מרובות ליצירת החיבורים הבסיסיים, אך הקריטיים, לכל סוגי היישומים.

תיול וכבילה - מחוברים לביצוע

מוצרי התיול והכבילה של רייקם מספקים את האיזון הנכון על מנת לעמוד בדרישות הביצועים בכל סוגי היישומים בהם הם משולבים.

עד כאן, התיאוריה, עכשיו - לשימושים בפועל של מוצרי חברת רייקם

אנחנו, בחברת אוריאל שי, מחזיקים מבחר גדול של מוצרי רייקם, המיועדים לשימוש במתח גבוה או נמוך. בין המוצרים המובילים של החברה, ניתן למצוא אצלנו:

האם חברת רייקם עוסק רק בכבילה ובחשמל?

בנוסף למוצרים שכבר הכרנו ומזוהים באופן מוחלט עם החברה, בין מוצרי חברת רייקם, תחת הכובעים של חברת TE וחברת Pentair ,ניתן למצוא מוצרים ייחודיים כמו:

וכן הלאה. חברת רייקם שולטת כמעט באופן בלעדי ורוחבי על תחומי עיסוק רבים וכמעט לא ניתן למצוא תעשייה שחברת רייקם (בכובע זה או אחר) איננה מציעה פתרונות יעילים לאתגרים מולם ניצבים העוסקים בה. את המוצרים הפחות מוכרים של חברת רייקם, תוכלו להכיר בהרחבה בקטגוריה הטכנית באתר של חברת Pentair.

לסיכום

חברת רייקם מוכיחה כי חדשנות וצעידה עם הטכנולוגיות החדישות הן צו השעה. עם זאת, אסור לשכוח כי מדובר בחברה ותיקה, שמאחוריה מעל לחמישה עשורים של פעילות, ניסיון רב, מוניטין מבוסס-תוצאות ובעיקר - איכות ואמינות, כך שהשילוב המורכב בין המורשת המסורתית, ערכיה של החברה והצורך לנוע קדימה כל הזמן, הוא זה ההופך את רייקם לאימפריה התעשייתית שהיא כיום. אבל, מאחר ואנחנו עוסקים כאן בחשמל ולא בייעוץ להשקעה במניותיה של החברה, נחזור לנושא. מוצריה של החברה, בכל תחום בו היא מספקת פתרונות, ובעיקר בתחום הטיפול באלקטרוניקה ובחשמל, המתח הגבוה או המתח הנמוך, מככבים ומהווים פתרונות אמינים, יציבים, משתלבים בכל צורך, ומאפשרים לחשמלאים המקצועיים (ואף לחובבנים, החשמלאים ה"ביתיים")  למצוא את הפתרון המתאים והיעיל ביותר עבורם.

טיפ אחרון

על מנת להכיר לעומק את שלל המוצרים שמציעה החברה, תוכלו להציץ בדף באתר שלנו, אשר מרכז את כל הפתרונות שרייקם מציעה. הדף מתחדש באופן שוטף, כך שמומלץ להוסיף אותו למועדפים שלכם ולדאוג לבקר בו לעיתים קרובות.

ליעוץ מקצועי, פנו אל המומחים, אוריאל שי בע"מ.